Hlavní obsah

Slevové tornádo u Opelu snižuje ceny už tak dostupných bestsellerů: Radost budou mít zejména rodiny a chalupáři

Foto: Lukáš Kukla

Německý Opel spustil slevové tornádo a snižuje ceny u klíčových modelů Astra a Corsa. Zejména žádané základní specifikace se dostaly příjemně nízko a pro české chalupáře máme obzvláště dobré zprávy!

Článek

Začátkem roku jsou obchody všeobecně utlumené a lidé obvykle moc neutrácí, nicméně když se dostaví zajímavá pobídka, všechno může být jinak. Doslova slevové tornádo spustil německý Opel, který snížil ceny u populárních modelů Corsa a Astra.

Opel Corsa

Kompaktní Opel Corsa s tříválcem 1,2 litru (100 koní) a šestirychlostním manuálem se nově dostává pod hranici 400 tisíc, konkrétně na sumu 399 990 Kč. Corsa s totožným motorem a automatem vyjde na 439 990 Kč, zatímco mild-hybrid stojí od 479 990 Kč.

Plně elektrická Corsa s dojezdem až 357 km (baterka 50 kWh) a výkonem 136 koní začíná od 699 990 Kč. Vybavenější „elektrocorsa“ GS disponuje elektromotorem o výkonu 156 koní, akumulátorem o kapacitě 54 kWh, dojezdem až 405 km na jedno nabití a akční cenou od 769 990 Kč.

Foto: Opel

Corsa zlevnila napříč motorizacemi. Nejatraktivnější však zůstává základ.

Základní výbava jmenovaných modelů se jmenuje Edition a obsahuje například čelní, boční a hlavové airbagy, tempomat, přední LED světla, multimediální systém, látkové čalounění sedadel, klimatizaci (u elektriky najdete automatickou), centrální zamykání nebo 16palcová ocelová kola.

Vyšší specifikace GS pak přidává třeba přední a zadní parkovací senzory, sportovní přední sedadla, LED zadní světla, systém pro hlídání slepého úhlu, sportovní podvozek nebo 16palcové liťáky.

Foto: Opel

Akční ceník Opel Corsa (únor 2025).

Opel Astra

Výrazné slevy se nevyhnuly ani Astře napříč karosářskými variantami a motorizacemi. Základní hatchback s tříválcem 1,2 litru (110 koní) a šestirychlostním manuálem stojí od 499 990 Kč, zatímco 130koňová varianta s automatem vyjde na 569 990 Kč. Mild-hybrid o 136 koních se prodává od akčních 609 990 Kč a 130koňový čtyřválcový diesel 1,5 litru (ano, Astru koupíte i s naftou!) od 619 990 Kč.

Foto: Lukáš Kukla, Garáž.cz

Dobrá zpráva pro chalupáře! Základní Astra a Astra kombi (ST) mají totožnou cenu.

Chalupáři, pozor! Základní kombík s tříválcem 1,2 litru (110 koní) a manuálem stojí totožných 499 990 Kč! Provedení v automatu je za 589 990 Kč, v mild-hybridu za 629 990 Kč a v naftě 1,5 litru za 639 990 Kč. Mimo základního modelu tak za kombík připlácíte vždy 20 000 Kč.

Foto: Opel

Akční ceník Opel Astra hatchback a kombi (únor 2025).

Opel Astra PHEV

Astra do zásuvky (PHEV) kombinující zážehovou čtyřválcovou šestnáctistovku a elektromotor o systémovém výkonu 180 koní se jako hatchback prodává ve výbavě Edition za 799 990 Kč. Kombík (ST) v totožné motorizaci, ale pouze ve vyšší výbavě GS stojí od 879 990 Kč.

Foto: Opel

Akční ceník Opel Astra plug-in hybrid (únor 2025).

Opel Astra Electric

I u Astry je k dispozici plná elektrifikace, která se představuje s jedním elektromotorem o výkonu 156 koní a trakčním akumulátorem 54 kWh. Ten propůjčuje hatchbacku startujícímu od 919 990 Kč dojezd až 418 km na jedno nabití a kombíku se základní cenou od 939 990 Kč až 411 km.

Foto: Opel

Akční ceník Opel Astra Electric (únor 2025).

Výbavy Astra

Sluší se zmínit, co všechno v základní výbavě u Astry dostanete. Vybrali jsme proto společné prvky pro všechny nabízené motorizace a karosářské varianty.

V Edition se tak můžete těšit například na čelní, boční a hlavové airbagy, LED světla, dešťový senzor, asistent dálkových světel, adaptivní tempomat, přední a zadní parkovací senzory, bezklíčové startování, 10palcový digitální přístrojový štít a infosystém, šest reproduktorů, automatickou klimu nebo na 16palcové ráfky pro benzin, diesel i mild-hybrid (PHEV má 17palcové, elektrika 18palcové).

Foto: Lukáš Kukla, Garáž.cz

Palubní deska Astry je orientovaná na řidiče a vyniká sdruženými displeji.

Pokud zvolíte výbavu GS (u kombi plug-in hybridu ani jiná možnost není), tak tam výrobce přidává například přední loketní opěrku, 360° parkovací kameru, přední a zadní parkovací senzory nebo výhřev sedadel i volantu.

Vrcholem u plug-in hybridů je pak výbava pojmenovaná GSe, díky níž si polepšíte o palubní navigaci, přední mlhovky, ergonomická přední sedadla, čalounění z alcantary, rozšířený balík bezpečnostních asistentů, bezdrátovou nabíječku mobilů, sportovní tlumiče nebo o 18palcové liťáky.

Nabídka je tedy pestrá, ale za nás vidíme hlavní lákadlo ve formě základní kombíkové Astry s manuálem pod půl milionu nebo možnosti koupit model s naftovým motorem. To je totiž čím dál větší vzácnost.

Načítám