Článek
Konkrétně se jedná o sedan Slavia, který česká značka na indický trh nedávno uvedla v provedení Style Edition. Pro zákazníky připravila pouhých 500 kusů. A jde o úplný vrchol nabídky - jak z pohledu výbavy, tak pohonu.
U motorizace můžeme začít, to zajímavější, tedy zvláštní výbavu, si necháme na později. Škoda Slavia Style Edition je k dispozici výhradně s nejvýkonnějším dostupným motorem pro model Slavia, tedy s turbodmychadlem přeplňovaným čtyřválcem o objemu 1,5 litru a výkonu 110 kW kombinovaným pouze se sedmistupňovou dvouspojkovou automatickou převodovkou.
O trochu větší výběr mají zájemci v případě lakování, ceník zahrnuje odstíny Candy White (bílá), Brilliant Silver (stříbrná) a Tornado Red (červená). Tyto barvy byly zvoleny proto, že údajně skvěle kontrastují s částečně tmavou střechou, černými B-sloupky a černými kryty zpětných zrcátek. Specifickým prvkem jsou také nápisy Edition.
Výbava je maximální, jak se na vrcholné provedení sluší. Slavia se chlubí nejvyšším hodnocením v testech bezpečnosti NCAP (prováděných podle globálních protokolů), vůz má automatickou klimatizaci, elektricky nastavitelná a ventilovaná přední sedadla, infotainment s 25,4cm úhlopříčkou, audiosystém se subwooferem nebo projektor nápisu Škoda na zem u předních dveří.
V Česku nevídaný prvek výbavy ale představuje dvojitá palubní kamera, která sleduje provoz nejen před vozem, ale také za ním. To je záležitost, již si obvykle kupujeme samostatně - jde o takzvaný dash cam. Vůbec by nevadilo, kdyby ho automobilka nabídla i pro české modely, zatím je u vybraných modelů pouze Simply Clever USB konektor u zpětného zrcátka.
Škoda Slavia Style Edition v Indii stojí v přepočtu zhruba 540 tisíc korun, je tedy jen o nějakých 8,5 tis. Kč dražší než verze Style.