Hlavní obsah

Škoda mění tisíce prodejen po celém světě. První svého druhu otevřela ve Vietnamu

Foto: Škoda

Mladoboleslavská automobilka přepracovala svou korporátní identitu, s čímž kromě svěžího loga souvisí také zbrusu nová dealerství.

Článek

V duchu nové firemní identity se postupně promění na 4 000 škodováckých showroomů po celém světě. „Nacházíme se uprostřed nejzásadnější změny v korporátním designu za posledních 30 let. Zahájili jsme ji informačními a komunikačními materiály a nyní pokračujeme v showroomech po celém světě,“ komentoval chystané novinky Martin Jahn, člen představenstva Škody.

První přepracované prodejny překvapivě nenajdeme v domovině automobilky, ale ve Vietnamu, kam Škoda vstoupila coby nový hráč letos v září. Vyjma Hanoje je najdeme ve třech dalších městech, automobilka tu však chystá expanzi a do roku 2028 chce mít otevřených třicet dealerství.

Za poznáním nové korporátní identity však nemusíte vyrážet do exotické destinace, prodejny se postupně obměňují také v Evropě. Zbrusu novou najdeme v estonském Tallinu, brzy na ni navážou showroomy v Belgii, Norsku, Polsku, ale také v Praze.

Foto: Škoda

Prodejna Škoda Auto ve Vietnamu.

Trošku jiným prvenstvím se chlubí Srbové, kteří mají vůbec první inovovaný Škoda City Store. Oč jde? Jsou to vlastně odpočinková místa, kde se kromě nových automobilů můžete seznámit s dalším vybavením, technologiemi, ale třeba škodováckým oblečením a drobnými upomínkovými předměty. Zároveň si tu můžete vychutnat šálek dobré kávy a využít i vestavěný pracovní prostor.

Novodobá identita značky se vyznačuje především zjednodušeným logem bez trojrozměrného efektu a nápisem Škoda s háčkem zakomponovaným do samotného písmenka. Dvě nové barvy – elektricky a smaragdově zelená – zase odkazují na závazky v oblasti ekologie a udržitelnosti. Toho se firma drží i při přestavbě showroomů. Nová označení autosalonů jsou totiž kompatibilní se stávajícími štíty, takže je celý proces jednodušší a zároveň udržitelnější.

Související témata:
Načítám