Článek
Původně měly opravy skončit do konce letních prázdnin, stav severní části mostu byl však horší, než se předpokládalo, což vedlo ke zpoždění. Barrandovský most tvoří dva mosty, jižní, po kterém jedou auta ve směru ze Smíchova do Braníku, je již opraven.
Dopravní režim v poslední etapě rekonstrukce bude velmi podobný režimu ve třetí etapě. V každém směru budou místo původních čtyř pruhů k dispozici pouze tři, z nichž jeden od Jižní spojky na Smíchov bude převeden do protisměru na již opravenou jižní polovinu Barrandovského mostu.
Kolik to bude stát
Barrandovský most z roku 1983 nebyl dosud kompletně opraven. Denně ho přejede na 140 000 aut, což z něj dělá nejvytíženější komunikaci v Praze. Rekonstrukce měla podle dřívějších informací vyjít celkem na 594,5 milionu korun, kvůli komplikacím objeveným při stavbě však bude zřejmě podstatně dražší.
Předpokládaný termín dokončení
TSK v polovině května oznámila, že nestihne původně avizovaný termín dokončení opravy, protože se ukázalo, že stav mostu je horší, než se čekalo. Podle manažera stavby z firmy Porr Martina Řediny je to trochu paradoxní, protože severní most je o pět let mladší než jižní a přitom je ještě v horším stavu. Důvodem je podle něj pravděpodobně horší kvalita použitého betonu, řekl v červenci novinářům při prohlídce stavby.
Ředina tehdy potvrdil, že firma počítá v ideálním případě s dokončením celé rekonstrukce do konce listopadu. Od 1. prosince má být podle smlouvy zimní přestávka, ale podle manažera lze po oboustranné dohodě a v případě dobrých klimatických podmínek práce prodloužit ještě zhruba o 14 dní.