Článek
Prodej hlavní značky Volkswagen, která má na celkovém prodeji více než poloviční podíl, se zvýšil o 5,1 procenta. Prodej značek Audi a Porsche naopak klesl.
Dodávky vozů koncernu v Číně klesly o 7,1 procenta. Tento pokles však kompenzoval růst ve zbytku světa. V Evropě se odbyt zvýšil o 3,7 procenta a v USA o 6,2 procenta. Odborníci se domnívají, že k růstu v USA přispěl zvýšený zájem o nákup před zahájením platnosti nových cel.
Prodej koncernových elektromobilů se v prvním čtvrtletí zvýšil o 58,9 procenta na 216 800. V Evropě se pak dokonce více než zdvojnásobil na 158 000 vozů. V Číně se však snížil o 36,8 procenta.
Odbyt elektromobilů Škoda Auto stoupl o 93,3 procenta na 27 000. Elektromobil Škoda Enyaq pak byl čtvrtým nejprodávanějším elektromobilem v rámci koncernu, prodalo se ho 20 200 kusů.
Škoda letos očekává zvýšení prodejů svých elektrických vozů na více než 80 000. Přispět by k tomu měla modernizovaná verze elektrického modelu Enyaq a nedávno uvedené menší elektrické SUV Elroq.