Hlavní obsah

Nový Opel Astra kombi na českém trhu: 608 litrů kufru za 600 tisíc korun

Foto: Opel

Do našich končin oficiálně přijíždí větší a praktičtější Astra jako očekávané kombi Sports Tourer. Čeští zákazníci zatím mají na výběr ze tří výhradně spalovacích motorizací – dvou zážehových a jedné vznětové – a tří výbavových stupňů. Už v základu Astra zaujme solidní výbavou, ale jejím největším lákadlem je kufr přesahující 600 litrů.

Článek

Od loňského roku se v Česku prodává nová Astra a v dnešních dnech se nabídka zásadní novinky Opelu rozšiřuje o očekávanou variantu s větším kufrem. Nová Astra Sports Tourer, jak německá automobilka vlastněná globálním Stellantisem říká svému kombíku, konečně přijíždí na evropský trh se solidní základní výbavou i objemnějším prostorem, kam se pohodlně poskládá nejedna rodina. Novinka se oficiálně představila i u nás a my už víme, kolik stojí. Kufr o více než 600 litrech získáte za méně než 600 tisíc korun.

Nejnovější kombík zakládá na již prodávaném hatchbacku a mezigeneračně si přilepšil bohatším vnitřním prostorem, zato vám zpříjemní život ve městech díky menším vnějším rozměrům. Novinka má delší rozvor náprav s výslednými 2 732 milimetry, ale s kratším předním převisem karoserie je o 60 milimetrů kratší než předchůdce. S větším vnitřním prostorem tak má základní objem kufru 608 litrů (u budoucích hybridních variant jen 548 litrů). S praktičností vám pomohou i sklopná zadní sedadla dělitelná v poměru 40:20:40 a volitelná dvouúrovňová podlaha zavazadelníku.

Foto: Opel

Nový Opel Astra Sports Tourer se v Česku prodává se základní cenou od necelých 600 tisíc korun

A teď to nejdůležitější. Kolik nová Astra v kombíku stojí? Česká zvýhodněná cena startuje od 599 990 Kč za vůz v základní výbavě Edition ve spojení s přeplňovanou benzinovou motorizací 1.2 Turbo (81 kW/110 koní) se šestistupňovým manuálem. Za silnější benzinovou dvanáctistovku (96kW/130 koní) si připlatíte dalších 20 tisíc Kč a jediná vznětová jednotka 1.5 CDTI (96 kW/130 koní) pak stojí od 719 990 Kč. Nejdůležitějším specifikem všech naftových Aster je současně osmistupňová automatická převodovka EAT8, na manuál bohužel zapomeňte.

Prostřední balíček výbavy Elegance, rozšiřující standardní výbavu o automatickou dvouzónovou klimatizaci, ergonomické sedadlo řidiče s certifikací AGR, 180stupňovou parkovací kameru, adaptivní tempomat nebo bezklíčové odemykání a startování, může být váš od 659 990 Kč. S touto výbavou navíc koupíte i nejlevnější benzinovou Astru Sports Tourer s automatem a to za cenu od 729 990 Kč.

Foto: Opel

Novou Astru v kombíku zatím koupíte se dvěma benzinovými motorizacemi a jednou vznětovou. V budoucnu do Česka přijede i plug-in hybridní a čistě elektrická verze

Vrcholná Astra Sports Tourer s nejluxusnější výbavou GS následně začíná od 699 990 Kč a je zatím k dispozici pouze se silnějším benzinovým a jediným naftovým motorem. Už tak bohatou standardní výbavu rozšiřuje o 360stupňovou parkovací kameru, sportovnější tmavý vzhled exteriéru i sportovní výbavu interiéru, jakou jsou sportovní volant s perforovanou kůží, sportovnější sedadla nebo pedály z lehkých slitin. A k tomu přidává i další prvky.

A co vůbec obsahuje úplná základní výbava v nejnovějším kombíku? Všichni zákazníci dostanou 10" digitální přístrojový štít ve spojení s 10" audiosystémem Multimedia (10" multimediální systém Opel Connect s navigací je za příplatek), integraci smartphonů pomocí služeb Apple CarPlay nebo Android Auto, kompletní LED osvětlení a spoustu další výbavy. Kompletní přehled cen a výbav najdete v oficiálním ceníku.

Nejsilnější plug-in hybridní varianty a čistě elektrická verze se v českém ceníku zatím neobjevují, na český trh dorazí až později.

Láká vás Opel Astra ST?
Hned si ji jdu objednat
8,4 %
Půjdu se na ni podívat
68,3 %
Není to můj šálek kávy
23,3 %
Celkem hlasovalo 2199 čtenářů.
Související témata:
Načítám