Článek
V souvislosti se vzhledem Nissan vyzdvihuje zařazení žlutého laku karoserie do nabídky palety barev. Reaguje tak prý na poptávku ze strany potenciálních zákazníků, kteří se po této barvě ptali a ptají.
Žlutou totiž Nissan nabízel pro Juke první generace, „dvojka“ ji ale už nedostala. S faceliftem se však situace mění a zájemci po oblíbené žluté budou moci sáhnout.
Žlutý odstín ale nepředstavuje jedinou novinku ve skladbě laků, mezi další patří nový bílý odstín a tmavší metalická černá. Rozšířena byla také nabídka kol.
Nissan modernizovaný Juke představil s novým výbavovým stupněm N-Sport, u něhož žlutou karoserii doplňují černé prvky, například střecha, kola nebo první a druhý pár sloupků. Uvnitř N-Sport zaujme třeba Alcantarou čalouněnými sedadly.
Velkou pozornost Nissan věnoval interiéru, v němž se objevují nové materiály, kvalitnější zpracovaní, a důležitou novinkou je ještě přepracovaná palubní deska s upravenou středovou konzolou a modifikovaným přístrojovým panelem.
Lepší výbavy (od Acenta výše) těží z většího displeje infotainmentu, který by měl být současně snadněji přístupný ze sedadla řidiče. Vylepšení slibuje i samotný multimediální systém, změn doznala také digitální přístrojovka. A zmínit můžeme nová sedadla lišící se v závislosti na zvoleném stupni výbavy, větší přihrádku před spolujezdcem (má objem 7,8 litru), přepracovanou, údajně praktičtější a pohodlnější loketní opěrku nebo couvací kameru s lepším rozlišením ve standardu.
Nabídka pohonných jednotek zůstává beze změn. Juke DIG pohání turbodmychadlem přeplňovaný litrový tříválec o výkonu 86 kW a točivém momentu 180 Nm, který může být spojen se šestistupňovou manuální nebo 7stupňovou dvouspojkovou převodovkou.
Pokračuje také hybrid kombinující spalovací motor (69 kW) s elektromotorem (36 kW) a startérem/generátorem (15 kW). Kombinovaný výkon dosahuje 105 kW.