Hlavní obsah

Nákup auta u prodejce, nebo online? Češi mají jasno, Hyundai s novými službami vyhoví všem

Foto: Hyundai

Všechna nová servisní místa jsou mj. připravena na řádný servis elektromobilů.

Dvaadvacet otevřených showroomů od roku 2019, pět jen za letošní rok, navíc v klíčových městech republiky. Hyundai výrazně posiluje svou prodejní a servisní síť, nezapomíná ale ani na moderní trendy.

Článek

Automobilka Hyundai má dnes v České republice 60 dealerství. Jen tento rok se síť rozrostla o pět nových na strategických místech v Praze, Brně, Ostravě, Plzni a Benešově. A značka avizuje, že ani tím nekončí.

Další rozšíření bude pokračovat i v roce 2024, kdy Hyundai plánuje otevřít zázemí značky v dalších třech až pěti lokalitách. „Dnes máme 60 prodejních a 61 servisních míst. Máme tak pokryta všechna krajská města a snažíme se snížit dojezdovou vzdálenost k dealerům privátním i fleetovým zákazníkům, již jsou stále náročnější na kvalitní služby a komfort, který jim naše dealerská síť poskytuje,“ vysvětluje Ondřej Pospíšil, obchodní ředitel českého zastoupení Hyundai.

Hyundai v Česku neplánuje sáhnout k agenturnímu prodeji. To znamená, že nové vozy koupíte přímo v autorizovaných dealerstvích automobilky. Firma si vzhledem k loajalitě svých zákazníků naopak zakládá na své autorizované dealerské síti.

Foto: Hyundai

Návštěvníci centra Hyundai Electrified v pražských Stodůlkách si jako první mohli prohlédnout i elektrickou sportovní novinku Ioniq 5 N.

Stále častějším trendem ve světě aut je také online prodej. Byť je u nás v plenkách, Hyundai se připravuje i na tuto možnost. „Český zákazník při nákupu nového vozu stále preferuje osobní kontakt a návštěvu dealerství. Jsme ale přesvědčeni o tom, že se v budoucnu může situace změnit,“ pokračuje Pospíšil.

Aktuálně lze vozy pořídit online prostřednictvím nástroje Cl!ck to Buy, který však umožňuje pouze nákup v hotovosti. To se má změnit příštím v roce, kdy půjde vůz objednat přes internet včetně finančních služeb.

Foto: Hyundai

Jedním z nejlevnějších elektroaut na trhu se příští rok stane Huyndai Casper.

„Dobrou příležitostí pro rozvoj v tomto odvětví může být dostupný elektromobil Casper. Dá nám šanci představit produkt, který lze jednoduše konfigurovat, a objednání online tak bude pro zákazníky co nejsnazší,“ dodává Pospíšil s tím, že nejmenší dostupný elektrovůz Hyundai dorazí na evropský trh v příštím roce. Jeho ceník by měl podle dřívějších informací startovat lehce nad půlmilionem.

Umíte si představit, že další auto koupíte přes internet bez návštěvy prodejce?
Určitě ano, je to budoucnost!
27,7 %
Vůbec, potřebuji si jej nejdřív vyzkoušet naživo.
72,3 %
Celkem hlasovalo 751 čtenářů.
Související témata:
Načítám