Článek
Studii XFC japonská automobilka představila v říjnu loňského roku. Nové kompaktní SUV na ni navazuje takřka totožným tvarem karoserie, stejnými proporcemi a provedením světlometů na obou koncích vozu.
Sériová verze je ale samozřejmě civilnější, má tradiční zpětná zrcátka, normální kliky nebo obyčejnější kola.
SUV zatím neznámého jména je 4 390 milimetrů dlouhé, na délku tedy měří stejně jako „naše“ Škoda Karoq. Šířka činí 1 810 mm, výška pak 1 660 mm. Vůz stojí na 18palcových kolech a Mitsubishi se chlubí ještě hodně slušnou světlou výškou 222 milimetrů.
Co se techniky týče, japonská automobilka prozradila, že novinka bude k dispozici s 1,5litrovým motorem, převodovkou CVT a pohonem pouze předních kol. Maximální výkon ani nejvyšší točivý moment zatím neznáme.
A nevíme ani, jak vypadá interiér. Mitsubishi ale podobu kabiny, detaily k výbavě a všechna důležitá čísla odhalí už brzy. Nové SUV se totiž představí na autosalonu GAIKINDO Indonesia International Auto Show, který v indonéském městě Tangerang začíná 10. srpna dnem pro média, veřejnosti se otevře o den později.
A tím se dostáváme k v úvodu zmíněnému problému. Mitsubishi zatím v souvislosti s novinkou zmiňuje trhy jihovýchodní Asie.
Jestli se tohle kompaktní SUV dostane do Evropy, je tak vyloženě nejisté.