Hlavní obsah

MG představuje nové SUV, které by se i díky ceně mělo Čechům líbit. Na úspěch předchůdce tak podle všeho naváže

Foto: MG

Značka MG prakticky okamžitě po vstupu na český trh zaujala tuzemské zákazníky a nyní se chlubí zajímavými prodeji. Pomohl jí k tomu také model ZS, který se nyní představuje v nové generaci.

Článek

Článek si také můžete poslechnout v audioverzi.

A bude mít na co navazovat, předchůdci se totiž na českém trhu vedlo skvěle. V letošním roce, tedy od ledna do konce července, je tohle malé SUV dokonce nejprodávanějším dováženým vozem v segmentu B-SUV. Prodalo se ho už 1 846 kusů. Značka MG přitom v tuzemsku působí teprve nějaké dva roky…

Automobilka zatím odhalení nového ZS pojala úsporně, kromě fotografií exteriéru, které ukazují zajímavý designový posun proti předchozí generaci, a informací o výbavě a jedné motorizaci dosud mnoho detailů k dispozici nemáme.

Chybí nám zejména rozměry, údaje o velikosti zavazadlového prostoru a rádi bychom se podívali i do interiéru. Předpokládáme však, že pojetí vnitřku by se mohlo podobat většímu modelu HS, jejž si můžete prohlédnout na fotografii níže. Uvidíme.

Foto: MG Motor

Interiér MG HS by mohl převzít i model ZS.

Můžeme však nabídnout položky standardní výbavy, které zahrnují LED světlomety vpředu i vzadu, infotainment s 12,3palcovým HD displejem s navigací a online aplikacemi, digitální sedmipalcový přístrojový panel, zadní parkovací senzory s kamerou, automatické přední světlomety, stěrače se snímačem deště a bezklíčové zamykání a odemykání.

MG dále vyzdvihuje balíček MG Pilot obsahující několik bezpečnostních a jízdních asistenčních technologií, například adaptivní tempomat, aktivní nouzové brzdění s detekcí chodců a cyklistů, asistent udržování jízdního pruhu, výstrahu při opuštění jízdního pruhu, upozornění na vozy přijíždějící z boku při couvání, sledování mrtvého úhlu, varování před kolizí vpředu nebo asistent pro jízdu v koloně.

Další důležité informace se týkají motorizace. MG zatím novinku prezentuje s hybridním pohonem, který nese označení Hybrid+. Tvoří ho zážehový motor o objemu 1,5 litru a výkonu 101 koní a elektromotor s výkonem 134 koní a nejvyšším točivým momentem 250 Nm. Kombinovaný výkon hybridního ústrojí dosahuje 195 koní, díky nimž ZS akceleruje z klidu na 100 km/h za 8,7 sekundy.

Součástí hybridu je vysokonapěťová baterie s kapacitou 1,83 kWh, jež se dobíjí pomocí 45kW generátoru.

„Jsme si jistí, že pro české zákazníky bude zcela nové ZS stejně zajímavé a dostupné jako jeho úspěšný předchůdce,“ říká Martin Králíček, generální ředitel MG Motor Czech, který láká také na zajímavý poměr cena/výkon.

Za kolik se nová generace MG ZS bude prodávat, ale zatím nevíme. Současné provedení startuje na částce 399 900 Kč, jde ovšem o vůz s klasickým 1,5litrovým spalovacím motorem. Hybrid bude jistě dražší.

Je však pravděpodobné, že později značka do nabídky zařadí právě i levnější „nehybridní“ verzi. A hovoří se také o elektromobilu. Nové MG ZS Hybrid+ bude k dispozici u českých prodejců už v říjnu letošního roku.

Načítám