Hlavní obsah

Levná čtyřkolka a praktický kombík v akci: SsangYong Tivoli je tajným tipem na dostupné a schopné auto

Foto: SsangYong

Ve stínu ostatních modelů SsangYong jsou Tivoli a Tivoli Grand možná až moc nenápadné. Přesto pro řadu českých motoristů mohou být ideální volbou. Třeba pro ty, kteří chtějí dostupnou čtyřkolku nebo velký kufr.

Článek

Článek si také můžete poslechnout v audioverzi.

Modely Tivoli a Tivoli Grand jsou stálicemi v nabídce SsangYongu. V hierarchii značky jde o nejmenší a nejdostupnější SUV, která navíc nedávno prošla faceliftem. Ten však přinesl jen drobné kosmetické úpravy, technika zůstala při starém. Včetně pohonu všech kol pro menšího ze sourozenců, což z něj dělá jednu z nejdostupnějších čtyřkolek na trhu.

Ceník Tivoli totiž startuje na částce 439 900 Kč v jediné výbavě Style. Standardem je šestistupňová manuální převodovka a pohon předních kol. Za automat od Aisinu se připlácí 35 900 Kč, čtyřkolka stojí dalších 39 900 Kč. Vybrat si však můžete i variantu s pohonem všech kol a manuálem, která se pořád vejde do půl milionu korun.

Standardní výbavu lze dále rozšířit několika dostupnými pakety. My bychom doporučili balík Style+, jenž za třicet tisíc korun nabídne 16" kola z lehkých slitin, vyhřívání předních sedadel a volantu, 8" obrazovku multimédií se zadní kamerou, parkovací senzory vzadu či střešní ližiny v černé barvě.

Foto: SsangYong

Pracoviště řidiče je nanejvýš klasické, velmi snadno se tu zabydlíte.

Prodloužené Tivoli Grand sice neumí pohon všech kol, zase ale nabízí obrovský 720litrový zavazadelník, který uspokojí i početnější české rodiny. Pokud si vyberete z pořád dost objemného množství skladovek, pořídíte SUV-kombík ve verzi Style+ od 479 900 Kč. V rámci akce tak navíc dostanete výbavu v hodnotě 30 000 Kč gratis.

Takové auto přijíždí na šestnáctipalcových kolech, má vyhřívaný volant i sedadla, dvouzónovou automatickou klimatizaci, textilní koberečky, zadní parkovací senzory a skla se zvýšeným tónováním.

Foto: SsangYong

Kufr Tivoli Grand toho slupne opravdu hodně.

Výběr motoru vám velké dilema nezpůsobí. Pro oba modely je v nabídce jeden jediný pohon – benzinová přeplňovaná patnáctistovka s výkonem 163 koní a 280 newtonmetry točivého momentu (s automatem klesne krouťák o 20 Nm).

Pokud vás tedy zvýhodněná nabídka SsangYongu oslovila, mrkněte na jejich webovky nebo zamiřte rovnou k nejbližšímu dealerovi. Počet autorizovaných prodejců po celé České republice neustále roste.

Načítám