Článek
Hlavním poznávacím znamením faceliftu Renaultu Astral je určitě zcela nová tvář, která navazuje na vlajkové SUV Espace a svěží model Rafale. V přední masce najdeme malé 3D diamanty rozeseté kolem centrálního loga. Všimnout si můžeme také přepracovaných světel na obou koncích karoserie, vpředu s technologií Matrix LED.
Novinkou je mimo jiné kamera zabudovaná v předním sloupku, která snímá řidiče po nasednutí, a na základě rozpoznaného obličeje (pokud má člověk v autě svůj profil) nastaví sedačku, zrcátka, prostředí multimédií a mnoho dalších prvků.
Na své si však přijdou i fandové tradičnějších hodnot. Austral dostává nová přední sedadla s výraznější oporou v oblasti boků a ramen. Renault zároveň zapracoval na odhlučnění, použil nová těsnění, ale třeba i jiný design základny pro vnější zpětná zrcátka.

Austral je po Capturu druhým nejžádanějším renaultem v kategorii SUV a crossoverů.
V interiéru dále najdeme zadní lavici posuvnou o šestnáct centimetrů a s nastavitelným sklonem opěradla. Francouzi se chlubí, že díky tomu může vůz na zadních sedačkách nabídnout prostor pro kolena přes 27 centimetrů. Zavazadelník pojme od 527 do 1 736 litrů.
Zákazníci mají na výběr ze tří výbavových stupňů Evolution, Techno a Esprit Alpine. Už základ dostává osmnáctipalcová kola z lehkých slitin, výškově nastavitelné sedadlo spolujezdce či propracovaný multimediální systém openR link.

Rozložení kabiny zůstává stejné. Na palubě Australu může být až 32 asistenčních systémů.
Standardem všech verzí je dvanáctipalcový digitální přístrojový štít, kterému v závislosti na výbavě sekunduje středová obrazovka s 9 nebo 12,3 palce. Nechybí ani 9,3palcový head-up displej se zobrazovací plochou až 1 000 cm2, což odpovídá třem dotykovým tabletům. Infotainment běží na systémech od Googlu, je neustále připojený k internetu a pravidelně aktualizovaný.
Stran jízdních vlastností vyzdvihují inženýři hlavně nové tlumiče, motorová nabídka zůstává povědomá - základ představuje mild-hybridní třináctistovka s výkonem 160 koní, alternativu představuje netradiční elektrifikovaný tříválec ve formě full-hybridu s objemem 1,2 litru a systémovým výkonem rovných 200 koní.
České zastoupení potvrzuje, že první vozy přijedou na český trh ještě před letními prázdninami. Do té doby se dozvíme také české ceny, k otevření objednávek dojde koncem dubna.