Hlavní obsah

Druhá nejprodávanější značka motorek v Česku zlevnila. Dospělou mašinu od CFMoto s velkým dvouválcem koupíte za pakatel

Foto: Lukáš Volšický

CFMoto 700 CL-X v řadách Heritage i Adventure spadl na 165 990 Kč.

Českému trhu s novými motocykly dlouhodobě kraluje japonská Honda, která nastartovala svůj růst hlavně během koronaviru, kdy prodeje aut kvůli nedostatku upadaly, zatímco motorky šly na dračku. Na této vlně se nicméně svezla i značka CFMoto, jež je u nás silnou dvojkou. A navíc zákazníkům vůbec nevadí, že jde o Čínu, zvlášť při těch cenách…

Článek

Článek si také můžete poslechnout v audioverzi.

Kdo se pohybuje ve světě motorek, tak čínskou značku CFMoto jistě zná, protože roste dynamičtěji než výkonnostní křivka šestnáctiválcového supersportu. Kdo ne, tak prozradíme, že tento výrobce je z hlediska českých prodejů silnou dvojkou hned za vedoucí Hondou, která u nás prodává nejvíce skútry.

Zadíváte-li se do ceníku oficiálního dovozce CFMoto, tak zjistíte, že nejlevněji už za 92 990 Kč můžete mít nový stroj s tovární zárukou, konkrétně jde o sportovně střiženou motorku CFMoto 300SR s jednoválcovým čtyřtaktním motorem o objemu 292 cm3 a výkonu 28 koní.

Foto: CFMoto

Nejde o vtip. CFMoto 300SR stojí od 92 990 Kč a vůbec nevypadá špatně.

Jste-li malinko náročnější a nebojíte se utratit 142 990 Kč, pak se vám může zalíbit rovněž sportovní model 450SR vybavený dvouválcem 449,5 cm3 o výkonu 47 koní.

Pakliže vám silnice nic moc neříká, možná přijde vhod dobrodružná novinka na českém trhu za cenu 155 990 Kč, a to model 450MT-R/RX s dvouválcem o objemu 449,5 cm3 naladěným na 42 koní.

Slevy na půllitry

Cenová snížení se nicméně děla u motocyklů s kubaturou nad 500 cm3, tedy u mašin, které by měly přijít do rukou zkušenějším jezdcům.

Cestovně-sportovní motocykl 700CL-X Heritage nyní spadl ze 169 990 Kč na částku 165 990 Kč, za svoje peníze dostanete 70koňový dvouválec o objemu 693 cm3 a šestirychlostní manuál.

Foto: Lukáš Kukla

Malou třístovku CFMoto 300NK jsme otestovali i na Garáži.

Vyšší řada 700CL-X Adventure pro dobrodruhy (lehký terén) byla zlevněna ze 181 990 Kč na totožných 165 990 Kč, nicméně zde se můžete těšit na o jednoho koně výkonnější dvouválec (71 k) s objemem 693 cm3 a šestirychlostním manuálem.

Jdete-li za výkonem a dobrodružstvím zároveň, tak se hodí zmínit o 26 000 Kč zlevněnou řadu 800MT Sport v doprodeji, kterou koupíte za 199 990 Kč. Jak název napovídá, za svoje peníze dostanete dvouválec o objemu 799 cm3 a výkonu 91 koní, což je mimochodem stejný výkon, jaký nabídne například Renault Clio s přeplňovaným litrovým tříválcem. Rozdíl je ten, že Clio váží 1,1 tuny, zatímco CFMoto 800MT Sport 231 kg.

Čínské CFMoto se tedy v Česku dobře neprodává pro nic za nic, protože se svými parametry blíží etalonu segmentu (Hondě), nicméně nabízí často atraktivnější cenu.

Související témata:
Načítám