Článek
Ještě jedna drobná změna – v „základu“ ho už nekoupíte. Jinými slovy, takzvaně „ne-competition“ verzi už od nynějška nebude možné si objednat, BMW M8 se bude vyrábět výhradně ve vrcholné verzi Competition s posílenou verzí 4,4l dvakrát přeplňovaného osmiválce.
Jen pro připomenutí, tohle auto je opravdové zvíře – V8 twin-turbo totiž dává výkon 620 koní a 750 Nm točivého momentu, což umožňuje zrychlení z klidu na stovku za 3,2 sekundy – to už jsme v teritoriu superaut. Pravda, obligátní omezovač to „zařízne“ ve dvě stě padesáti, s paketem M Driver’s Package je však benevolentnější a nechá vás pokračovat až na 305 km/h.
Z hlediska exteriéru ty změny jen rychle „prolítněme“ – nová zatmavená optika LED diod zvaná M Shadowline, do nabídky rovněž přibylo několik málo nových barevných odstínů, jmenovitě šedá Skyscraper a Brooklyn, zelená Isle of Man, modrá Tanzanite II a navrch ještě efektní matně šedá Frozen Pure. Všechny nové odstíny budou součástí programu BMW Individual.
Pro fanoušky „motorsportu“ s velkým i malým M bude zajímavou možností objednat si klasické znaky BMW ze sedmdesátých let, které budou na kapotě, na víku kufru a na středech kol. Kdo však bude chtít zůstat u jednoduché modrobílé vrtule, má rovněž tu možnost.
Interiér přinese slíbený zvětšený displej informačně-zábavního systému, jehož úhlopříčka se zvětší z 10 na 12 palců, bude tedy mít stejnou velikost jako digitální přístrojový štít, prosvítající zpoza volantu.
Fanoušci sportovní a okruhové jízdy jistě uvítají možnost připlatit si za karbonové skořepiny, které jsou lehčí než konvenční sedadla a zároveň nabízejí výraznější boční vedení, a tak i lepší oporu v zatáčkách. Na hlavových opěrkách obou variant sedadel se pak tyčí podsvícené logo modelu.
Ceny za faceliftovanou M8 Competition začínají lehce nad 2,8 miliony Kč, částka platí jak pro klasické kupé, tak i čtyřdveřovou verzi Gran Coupe, kabriolet potom startuje na třech milionech.