Článek
Japonská tuningová komunita je nejsilnější a nejrozmanitější na světě – najdete tu nádherně zrenovované klasiky, sportovní auta vyladěná k naprosté dokonalosti a funkční závodní auta, ale třeba i Lamborghini s neony, auta snížená tak, že drhnou podvozkem o zem, nebo malé dodávky s bláznivými laky, křídly a výfuky až do nebe. Japonci prostě milují, když si své auto mohou doladit přesně podle svého (ne)vkusu a potřeb.
Nová Supra proto musí být přátelská nejen k řidiči, ale i pro úpravce – ostatně právě to proslavilo ikonickou čtvrtou generaci s nesmrtelným, dvakrát přeplňovaným řadovým šestiválcem 2JZ, který snadno zvládal i výkony kolem 1 000 koní. V tomto případě ale žádný výkonový skok nečekejte, musíte si vystačit se sériovými 340 koni a 500 Nm. Na silnější verze se u Toyoty teprve intenzivně připravují (ale německý G-Power už teď umí motor M240i přifouknout až na 500 koní a 700 Nm, takže potenciál pro posilování je skutečně velký), zatím si musíte vystačit s optickým paketem z dílny TRD (Toyota Racing Development).
Tovární závodní oddělení připravilo pro novou Supru odlišný přední spojler, boční prahy a panel ve dveřích, zadní difuzor a odtrhovou hranu na víku kufru – všechny díly jsou vyrobeny z karbonu a všechny by měly být aerodynamicky funkční! Poslední sladkou tuningovou tečkou jsou 19palcová kovaná kola TRD, se kterými vypadá nová Supra opravdu parádně.
Přijde vám to málo? Chcete velká křídla a skořepiny v interiéru, pevnější podvozek, silnější brzdy a nějaké ty koně navíc? Nebojte, tohle je teprve začátek – první tuningová vlaštovka, chcete-li. Brzy se podobných a mnohem obsáhlejších kitů objeví celá spousta od různých výrobců, takže si každý přijde na své. Nová Supra by tak mohla být nejen skvělým řidičským náčiním, ale také radostí pro všechny úpravce a kutily.