Článek
Firma, která se specializuje na mnichovské automobily, si vzala do parády japonskou klasiku. A vzala to od podlahy. Vzhledem k tomu, kolik toho má Toyota Supra společného s novým BMW Z4, byl tento krok vlastně logický.
AC Schnitzer nabízí hned několik úrovní úpravy Supry a je nasnadě, že největší zájem bude o nejsilnější výkonový kit, kdy se z původních 340 koní a 500 Nm dostal úpravce na 400 koní a 600 Nm. To už se nám zdá jako optimální. Bohužel nemáme data, o kolik je novinka rychlejší ve sprintu na stovku a co to udělalo s maximální rychlostí, Schnitzer se totiž chlubí hlavně tím, že na všechno dává tříletou (!) záruku.
Už z fotek je jasné, že Supra absolvovala i spoustu vizuálních úprav - nejzásadnější je razantní snížení o 30 mm vpředu a 40 mm vzadu. Schnitzer nicméně zdůrazňuje, že díky jeho tlumičům a pružinám není vůz tvrdý jako prkno. Firma ale nabízí i méně agresivní sadu, která auto pošle k zemi jen o 15, respektive 25 milimetrů.
Novinkou je sportovní výfukové potrubí, karbonové zadní křídlo, splitter předního nárazníku, držák poznávací značky, karbonové mřížky a samozřejmě že i kola. Můžete si vybrat mezi 20palcovými ráfky AC1 v dvoubarevném, případně antracitovém provedení nebo kovanými koly AC3, ty jsou případně k dispozici ještě o palec větší.
Drobné změny se dotkly i interiéru, tuner z Cách připravil spoustu drobností, které Supře sluší. Například hliníkové pedály, opěrka na nohu, ale nechybí ani karbonový kryt ovladače iDrive.
Supra je od začátku k tuningu jako stvořená. A takhle vypadá docela k světu, nemyslíte?