Článek
Designéři při navrhování vozu rozhodně nebyli nesmělí, jelikož SUV nakreslili v duchu robustního stroje a přidali slušnou porci elegance. Auto je teď stylovější než kdy dřív, nadchne křivkami i provedením detailů a působí velmi moderním dojmem.
Maska chladiče, kterou automobilka nazývá tygří, reprezentuje současný designový jazyk značky a působí velmi sebevědomě, ladně navazuje na plně diodové světlomety s denním svícením ve tvaru tygřích očí.
Konstruktéři se také postarali o přepracování bočních linií, což má za následek optické prodloužení SUV, zkrácení převisů a natažení rozvoru náprav. Delší je také kapota a to o 30 milimetrů. Přední sloupky se posunuly dále od přední nápravy a celkově celá kabina vypadá, jako by ji někdo přesunul více dozadu.
Zezadu jde o úplně nové pojetí, na které nejsme u evropských modelů jihokorejské značky zvyklí. Dělené vertikální zadní lampy, prolisy na kufru a výrazný nárazník jasně naznačují, že tohle auto má zaujmout především severoamerické zákazníky.
Interiér je nyní mnohem sofistikovanější, elegantnější a luxusnější. Nouze není o bohatou výbavu, tři plnohodnotné řady sedadel nebo slušný životní prostor. Přepracování se dočkal také 12,3″ přístrojový štít a 10,25″ středový displej infotainmentu, který obdrží mimo jiné také faceliftovaný Hyundai i30.
Čtvrtá generace vozu je výsledkem spolupráce designérských studií v Jižní Koreji, Evropě i USA a stojí také na úplně nové globální platformě. Oficiální premiéra bude už 3. března roku 2020 na ženevském autosalonu, kde nebude chybět ani redakce Garáže.