Článek
Amatérští videotvůrci tak maximálně dýchnou na přísavku a nalepí na auto pár kamer, případně využijí funkcí nějaké lepší zrcadlovky. Profesionálové jsou schopni přestavět celý stroj a navěsit na něj všemožné držáky, stabilizátory nebo dálkové ovladače.

Vůz je schopen natáčet auto zepředu i zezadu
Japonci si toho jsou vědomi, a tak najali experta jménem Mauro Calo, který jim postavil kameramanský Nissan GT-R, aby efektivně zachytil žhavou novinku značky – Nissan GT-R Nismo.

Takhle to vypadá uvnitř při filmování vozu
Calo je známý jako precizní řidič, fotograf, kameraman milující vysoce kvalitní záběry a celkově je považován za automobilového video experta. Jím navrhovaný vůz si musel zachovat agilitu, aby na okruhu stačil vysoce výkonnému modelu GT-R Nismo, proto přišel o části interiéru, které nahradily hliníkové podpěry.

Rámy vpředu jsou určeny pro kamery
Calův tým ještě svařil trubkové rámy, které slouží jako nosiče karbonových aktivních stabilizátorů. Lak vozu je matně černý - to kvůli eliminaci nežádoucích odlesků.

Pokaždé, když je vůz v akci, poskytuje pracovní prostor pro čtyři lidi. Calo řídí samotné auto, vedle něj sedí kameraman, vzadu najdete režiséra a poslední sedačka je vyhrazena pro doplňkového kameramana. Jako zajímavost uvádíme, že oficiální snímky byly pořízeny na novinářské prezentaci na závodní dráze Lausitzring.

Nissan odhalil omlazené GT-R Nismo 2020 na autosalonu v New Yorku. Vůz vyjde v přepočtu na skoro pět milionů korun.
Supersport nabídne mnoho drobných vylepšení, přepracované řízení a odpružení, sofistikovanější výfuk, karbon-keramické brzdy značky Brembo, upravené vstupní otvory pro vzduch a odlehčená 20palcová kola Ray s přilnavými pneumatikami Dunlop.

Přestavba není žádná amatérská práce, kabeláž je vedena jednoduše, ale zároveň velmi chytře
Kameraman Mauro Calo je ale v motorovém světě známý, i když opomeneme jeho úchvatné záběry silných strojů. V roce 2011 s Mercedesem C63 AMG pokořil rekord v driftování, když ve smyku ujel neuvěřitelných 2308 metrů!