Článek
Když píšeme o upravených autech, mívají snížený sportovní podvozek, obrovská kola s nízkoprofilovými pneumatikami a jejich přední nárazníky lížou asfalt. V praxi to znamená, že po každém svezení budete potřebovat fyzioterapeuta. A až se dáte dohromady, začnete shánět někoho, kdo umí s laminátem a k tomu šikovného lakýrníka. A sousedi se vám budou smát, že máte zastydlou pubertu.

Přestože to vypadá jako superrychlé doprovodné vozidlo na Dakar, byli bychom raději opatrní...
No dobře, tohle všechno byla nadsázka. Ale co když chcete opravdu něco hodně speciálního a nevšedního? A navrch ještě, aby to fungovalo? Jak vidíte, jde to!
Nejde o první úpravu Lamborghini v podobném duchu, ostatně sama automobilka předvedla podobnou kreaci jménem Sterrato, ale uznejte sami, že podobných nabídek se zase až tak moc nevidí. Tento automobil nabízí holandská společnost Classic Youngtimers Consultancy a celý je postavený na základech Gallarda z roku 2004.
Vůz má desetiválec s výkonem 500 koní, robotickou převodovku E-gear a pohon všech kol. Podvozek byl zvýšen o několik centimetrů, pneumatiky s vyšším profilem jsou nacpané do rozšířených plastových podběhů a samozřejmě, že nemůže chybět LED světelná rampa, protože s tou vypadá každé auto patřičně drsně, že ano. Přidejte si ještě držák rezervy a střešní ližiny – najednou máte pocit, že můžete vyrazit klidně i do války. Nebo až na konec světa. Anebo třeba i na „déjedničku“.
Bohužel, prodejce neuvádí, zda adekvátně k tomu všemu proběhly i další úpravy podvozku, zda došlo třeba i na zesílené pérování, předělané uložení, výměnu brzd atd. Protože jinak to samozřejmě nedává moc smysl a nejde o nic jiného než o showcar.
Celá tahle věcička je teď na prodej, a to za nějaké tři miliony korun. Není to úplně málo, ale takový Urus stojí 5,3 milionu a bude ho mít (skoro) každý. Mimo jiné i Sagvan Tofi. Ehm. Ehm.