Hlavní obsah

Nejlepší úprava Lamborghini Gallardo na české silnice?

Foto: Classic Youngtimers Consultancy

I když má matný šedý lak, rozhodně ho nepřehlédnete a nepřeslechnete...

Zapomeňte na Lamborghini Urus, představujeme vám další terénní lambo. Je to čtyřkolka, má vyšší světlou výšku, speciální pneumatiky, a nadto všechno je taky pekelně rychlá. Na české silnice je tohle auto jako stvořené, policejní hlídky na dálnici D1 vás budou milovat!

Článek

Když píšeme o upravených autech, mívají snížený sportovní podvozek, obrovská kola s nízkoprofilovými pneumatikami a jejich přední nárazníky lížou asfalt. V praxi to znamená, že po každém svezení budete potřebovat fyzioterapeuta. A až se dáte dohromady, začnete shánět někoho, kdo umí s laminátem a k tomu šikovného lakýrníka. A sousedi se vám budou smát, že máte zastydlou pubertu.

Foto: Classic Youngtimers Consultancy

Přestože to vypadá jako superrychlé doprovodné vozidlo na Dakar, byli bychom raději opatrní...

No dobře, tohle všechno byla nadsázka. Ale co když chcete opravdu něco hodně speciálního a nevšedního? A navrch ještě, aby to fungovalo? Jak vidíte, jde to!

Nejde o první úpravu Lamborghini v podobném duchu, ostatně sama automobilka předvedla podobnou kreaci jménem Sterrato, ale uznejte sami, že podobných nabídek se zase až tak moc nevidí. Tento automobil nabízí holandská společnost Classic Youngtimers Consultancy a celý je postavený na základech Gallarda z roku 2004.

Vůz má desetiválec s výkonem 500 koní, robotickou převodovku E-gear a pohon všech kol. Podvozek byl zvýšen o několik centimetrů, pneumatiky s vyšším profilem jsou nacpané do rozšířených plastových podběhů a samozřejmě, že nemůže chybět LED světelná rampa, protože s tou vypadá každé auto patřičně drsně, že ano. Přidejte si ještě držák rezervy a střešní ližiny – najednou máte pocit, že můžete vyrazit klidně i do války. Nebo až na konec světa. Anebo třeba i na „déjedničku“.

Bohužel, prodejce neuvádí, zda adekvátně k tomu všemu proběhly i další úpravy podvozku, zda došlo třeba i na zesílené pérování, předělané uložení, výměnu brzd atd. Protože jinak to samozřejmě nedává moc smysl a nejde o nic jiného než o showcar.

Celá tahle věcička je teď na prodej, a to za nějaké tři miliony korun. Není to úplně málo, ale takový Urus stojí 5,3 milionu a bude ho mít (skoro) každý. Mimo jiné i Sagvan Tofi. Ehm. Ehm.

Načítám