Článek
To je i důvod proč Bugatti dosud neukázalo žádnou fotografii interiéru nebo motorového prostoru. Už na autosalonu v Ženevě, kde se unikátní Bugatti ukázalo veřejnosti poprvé, bylo při blízkém pohledu vidět, že některé detaily byly šité horkou jehlou (třeba barevné bočnice pneumatik atd.). Nyní tiskový mluvčí francouzské automobilky Tim Bravo definitivně potvrdil, že vystavené auto ještě nebylo hotovým produktem.
Nejdražší nové auto, prodané za skandální cenu jednomu nejmenovanému zájemci, vychází z modelu Chiron. Používá i stejný čtyřikrát přeplňovaný šestnáctiválec s výkonem 1 500 koní a 1 600 newtonmetrů. Jeho vnější design je odlišný, jakkoliv jsou na něm patrné prvky z Chironu. Karoserie je kompletně z karbonu a vyrábí se ručně. Vznikne pouze jediný exemplář (který si podle zákulisní šeptandy nechal postavit sám Ferdinand Piëch stojící za znovuzrozením Bugatti na přelomu století) postavený na objednávku. Ukazuje se ale, že je na něm ještě dost práce, protože vystavený kus byl pouze propracovanější maketou.
Jak je ale možné, že auto se po výstavišti v rámci neveřejného přesunu na pódium pohybovalo vlastní silou? Úplně bez motoru La Voiture Noire v Ženevě nebyl, pod kapotou se nacházel malý elektromotor, který stačil jen na rychlost chůze.
Podle Bugatti tak bude trvat ještě minimálně 2 až 2,5 roku, než model La Voiture Noire bude schopen normální jízdy. Tedy i rychlostí přes 400 km/h.