Hlavní obsah

Nejatraktivnější auto značka v USA? Druhé místo překvapí!

Foto: Archiv Garáž.cz

V Americe zákazníci kupují kromě domácích značek zejména ty asijské. Milují Toyoty, Hondy a další podobné vozy. Když jde ale o atraktivitu, vítězí Němci. Nyní se ale na druhé místo vklínila jedna z nejmladších značek vůbec!

Článek

První místo v anketě o nejatraktivnější značku na americkém trhu asi není nikterak překvapivé. Vyhrálo Porsche, což je jednoduše ikonický výrobce automobilů. Třetí místo pak podobně nepřekvapí, je na něm BMW. Američané k německým vozům vzhlížejí jako k těm drahým a prestižním strojům, reálně však jdou a koupí si za polovinu Toyotu či Forda.

Na průzkumu, se kterým nyní přišla společnost J.D. Powers, není však zajímavé jen to, že Porsche vyhrálo po třinácté v řadě. Nejzajímavější je druhé místo, které patří u nás téměř neznámé automobilce Genesis. Jedná se o luxusní odnož Hyundaie, která však funguje teprve pár let. Z hlediska image značky je to tedy obrovský úspěch. Na čtvrtém a pátém místě pak bylo Audi a Mercedes-Benz.

Načítám