Článek
Tovární Chevrolet Corvette osmé generace má maximální rychlost na hranici 312 kilometrů za hodinu (194 mil/h), což ovšem tuningové společnosti Hennessey Performance Engineering přišlo málo, proto se její pracovníci rozhodli překonat bariéru 200 mil za hodinu, tedy 322 kilometrů za hodinu.

Na 13,6 kilometru dlouhé dráze předvedlo auto svůj životní výkon
Firma tedy vyslala inženýra a závodníka Johna Heinricyho na 13,6 kilometru dlouhou testovací dráhu společnosti Continental s mírně poladěným autem. Mechanické úpravy byly pouze lehké. Šlo o zástavbu výfukového systému z nerezové oceli a přidání vstřikování oxidu dusného (N₂O). Díky tomu vzrostl výkon 6,2litrového zážehového vidlicového osmiválce z 497 koní na 659 koní. Kvůli snížení nežádoucího přítlaku přišla (dočasně) předmětná Corvette C8 také o zadní křídlo.
Heinricy veděl, co dělá, protože dlouhé roky pracoval pro General Motors, vlastníka značky Chevrolet. Celá symfonie nakonec vyústila v pokoření rychlostního milníku 205 mil za hodinu, tedy 330 kilometrů za hodinu.
Hennessey tím prý s Corvette C8 nekončí, jelikož už v roce 2019 odhalil plány na uvolnění výkonu 710 koní, respektive až 1 217 koňských sil při zástavbě dvojitého turbodmychadla. Tyto zásahy však vyžadují rozsáhlejší úpravu motoru a instalaci vylepšené verze tovární dvouspojkové automatické převodovky. Ceny zatím nejsou známy, ale stoprocentně půjde o statisíce korun.
Samotný výrobce prý plánuje minimálně 609koňovou variantu Corvette Grand Sport a ve hře je též hybridní provedení Zora s výkonem až 1 014 koní. Hennessey však patří mezi dobyvatele titulu krále rychlosti, proto se mu málokdo může rovnat, takže si nemyslíme, že by ho v případě národního severoamerického sporťáku někdo trvale překonal.