Článek
Ovšem obáváme se, že tato M5 „E60“ se dá nazvat pouze jako zlověstná. Vtip je v tom, že to vlastně empětka je, ale ne ta, za kterou se vydává. To, co vidíte na fotografiích, je ve skutečnosti M5 E39 s pětilitrovým V8. A na tom my nevidíme nic špatného, tak proč musela podstoupit tenhle zákrok? Nedávno jsem jednu potkal a stále je to půvabné auto. Byla dokonce tak nenápadná, že poznat byla až podle osmiválcového bublání z výfuku.
Ale k věci. Majiteli tohoto konkrétního kusu se zachtělo desetiválcové M5 E60. Takže udělal co? Jasně, vrazil 25 tisíc „ojro“ do tohoto odvážného, avšak nikoli přesvědčivého, ehm, „paketu“. Pětadvacet tisíc. Přitom jinak by mohlo jít o slušný kousek – má najeto 136 tisíc km (doufejme) a výfuk od Eisenmanna, což už by za hřích stálo. Ale ty nové potahy sedadel už ne.
Majitel si podle všeho hrál i pod kapotou, výkon je zvýšený na 435 koní a auto má upravený podvozek s nastavitelnou světlou výškou v hodnotě 6 000 eur.
Přesto, dali byste za něj téměř 35 000 eur? Podle nás by to chtělo hodně odvahy…