Hlavní obsah

Modernizovaný Hyundai Santa Fe připluje do Evropy už v září

Foto: Hyundai

Omlazené Santa Fe je venku. Za širokou maskou najdete porci technologií a uvnitř notnou dávku luxusu

Hyundai Santa Fe je konečně oficiálně venku. Vozidlo přijíždí v přepracovaném kabátku, na nové platformě a s pokrokovými hybridními motory. Modernizace slibuje lepší provozní vlastnosti, hospodárnost i bezpečnost. Svěží dávky prémiovosti se Evropa dočká už v září, tak se držte, vlajková jihokorejská loď připlouvá.

Článek

Santa Fe patří k nejdéle prodávaným vozům typu SUV jihokorejské značky, které se na evropských trzích sluní už od roku 2001. Novinka samozřejmě sází na ostřejší design, větší luxus, osobitější styl, nové prvky výbavy a elektrifikované pohonné jednotky.

Foto: Hyundai

Hyundai Santa Fe po omlazení nabízí daleko dynamičtější design

Mezi hlavní designové prvky patří široká maska chladiče a diodové lampy pro denní svícení kombinované s blinkry, které jsou vymodelované do tvaru písmene T. Přední nárazník disponuje spodní ochranou a výraznými nasávači vzduchu. Charakter vozu umocňuje širší lemování a až 20palcová litá kola. Přepracování se dočkaly též zadní diodové lampy spojené pásem červené odrazové plochy.

Foto: Hyundai

Za širokou maskou se ukrývají moderní technologie

Do nabídky se dostal ještě luxusní paket zahrnující honosnější design 20palcových kol a spodní části obou nárazníků i boční obložení lakované v barvě karoserie.

Kabina nabídne více prostoru, komfortu i praktičnosti. Modernizace zahrnuje předělanou spodní část palubní desky, nový 10,25palcový dotykový displej multimediálního centra, 12,3palcový digitální přístrojový štít a svěží středovou ovládací konzoli s voličem jízdních a terénních profilů.

Foto: Hyundai

Povšimněte si středové konzole bez klasické řadicí páky

V rámci motorizací se můžete těšit na čistě fosilní i elektrifikované pohonné jednotky včetně plug-in hybridní verze. Detaily však automobilka odhalí později.

Foto: Hyundai

Hyundai Santa Fe bude vybaven taktéž hybridními jednotkami

Zbrusu nová platforma je vybavena systémem, který usměrňuje proudění vzduchu motorovým prostorem a zlepšuje odvod tepla i stabilitu. Těžké komponenty jsou uloženy níže a vylepšení se dočkala taktéž aerodynamika. Pevné body fixních pák řízení byly přemístěny ke středům předním kol, což zlepšuje ovladatelnost. V oblastech s intenzivními vibracemi bylo vylepšeno odhlučnění. Zlepšení se dočkala i bezpečnost, a to díky optimalizované konstrukci automobilu.

Nové Santa Fe bude v Evropě nabízeno od září 2020. Podrobnější informace zveřejní výrobce v nadcházejících týdnech.

Načítám