Článek
Ovšem nemyslete si, že jde o nějaké hračkářství. Naopak! K dětem se zde chovají jako k plnohodnotným zákazníkům, a to od jejich prvního vstupu. Jen místo kávy dostanou trochu džusu a místo prospektů a příruček k autu tematicky laděné omalovánky, kterým ovšem nechybí informační hodnota o značce. Jen je v obrázkové formě.
Všechny dětičky si zde mohou od rodičů nechat koupit zmenšené, ale přesto funkční verze reálných modelů značky, včetně ostrých modelů AMG. Jsou sice vyrobeny z plastu, ale jejich provedení je na opravdu vysoké úrovni. A nemusíte se o své děti bát, jejich maximální rychlost je asi 5,5 km/h, přičemž místo velkých motorů zde jako zdroj pohonu fungují baterie. Všechna tato autíčka troubí, svítí a nechybí jim ani spousta funkčních tlačítek, která děti zabaví.
Možná si klepete na čelo a nechápete, k čemu je tohle dobré. Ovšem z pohledu Mercedesu jde o velmi chytrý krok. Nenásilně a mile si vychovává další generaci zákazníků, která mu jistě bude věrná. Když do dětí od mala takto nenásilně vtloukáte, že Mercedes-Benz je prima, pro jakou značku si asi půjde, až mu bude 18 let? Samozřejmě pro tu, kterou zná od malička a již má spojenou s příjemnými zážitky. Jednoduché a velmi efektivní.