Článek
Dnešní Mercedesy jsou jako ocucané bonbony, krásně oblé, aerodynamické, s jemnými linkami. Mezi ně pak třída G svým vzhledem nezapadá, což ovšem není nic překvapivého. A mnohým lidem se Géčko jednoduše stále velmi líbí. Jenže co dělat, když vy mezi ně nepatříte, ale stejně vás jízda nejstarším osobním autem v nabídce značky velmi baví? Firma Ares má řešení, na základě Géčka totiž postavila vlastní vůz, který využívá prvky moderních Mercedesů.
Jmenuje se Ares X-Raid a má 760 koní! Díky karoserii z kompozitních materiálů je auto zároveň o 200 kg lehčí, než běžné Géčko. Maximální rychlost je pak omezena na 250 km/h. Motor pochází z verze G63 AMG, jedná se tedy o 5,5 litrový osmiválec, který ale byl řádně posílen.
Z hlediska designu auto využívá přední i zadní světla z klasických Mercedesů, přičemž těm se podobá kupříkladu i maska chladiče. Auto má nafouknuté blatníky, integrované výfuky, masivní přední část s rámem a na střeše světelnou diodovou rampu. Cena za tento výtvor však rozhodně není malá, činí 700.000 dolarů, tedy v přepočtu asi 15 milionů korun.
Firma Ares pak oznámila, že má nový výrobní závod v Modeně, v Itálii, kde chce vyrábět kupříkladu kupé verzi Bentley Mulsanne a další projekty. Jedná se tak o jednu z mála karosáren, která staví na zakázku nový vnější vzhled známých modelů.