Hlavní obsah

Máte rádi Géčko, ale nelíbí se vám tvar krabice?

Foto: Archiv Garáž.cz

Jak udělat z Mercedesu třídy G, tedy auta, které dodržuje přísně geometrické tvary, stroj lépe zapadající do dnešní oblé doby? Ve firmě Ares si s tím poradili a představili model X-Raid, který designem lépe zapadá do současné nabídky Mercedesu.

Článek

Dnešní Mercedesy jsou jako ocucané bonbony, krásně oblé, aerodynamické, s jemnými linkami. Mezi ně pak třída G svým vzhledem nezapadá, což ovšem není nic překvapivého. A mnohým lidem se Géčko jednoduše stále velmi líbí. Jenže co dělat, když vy mezi ně nepatříte, ale stejně vás jízda nejstarším osobním autem v nabídce značky velmi baví? Firma Ares má řešení, na základě Géčka totiž postavila vlastní vůz, který využívá prvky moderních Mercedesů.

Foto: Archiv Garáž.cz

Jmenuje se Ares X-Raid a má 760 koní! Díky karoserii z kompozitních materiálů je auto zároveň o 200 kg lehčí, než běžné Géčko. Maximální rychlost je pak omezena na 250 km/h. Motor pochází z verze G63 AMG, jedná se tedy o 5,5 litrový osmiválec, který ale byl řádně posílen. 

Foto: Archiv Garáž.cz

Z hlediska designu auto využívá přední i zadní světla z klasických Mercedesů, přičemž těm se podobá kupříkladu i maska chladiče. Auto má nafouknuté blatníky, integrované výfuky, masivní přední část s rámem a na střeše světelnou diodovou rampu. Cena za tento výtvor však rozhodně není malá, činí 700.000 dolarů, tedy v přepočtu asi 15 milionů korun.

Foto: Archiv Garáž.cz

Firma Ares pak oznámila, že má nový výrobní závod v Modeně, v Itálii, kde chce vyrábět kupříkladu kupé verzi Bentley Mulsanne a další projekty. Jedná se tak o jednu z mála karosáren, která staví na zakázku nový vnější vzhled známých modelů. 

Načítám