Článek
Jak se říká, každé zboží má svého kupce. Ale nezastíráme, že bychom moc rádi osobně poznali toho, který si půjde dobrovolně a s nadšením pro Urus v tomto konkrétním podání Mansory. Co si budeme povídat, tento model je velmi výrazný už sám o sobě. Jako kdyby Lamborghini vzalo to nejlepší ze svých supersportů a naroubovalo to na zvýšený podvozek a do tvarů karoserie SUV. Urus je prostě hodně extravagantní, ale ze všech jízdních testů vychází na výbornou! To se ovšem dalo čekat, copak by Lamborghini někdy na silnice pustilo model, který není vyladěn k naprosté dokonalosti? Tomu opravdu nevěříme.
Ovšem u Mansory mají pocit, že to umí udělat ještě o něco lépe. Hlavně ještě výrazněji. Proto tomuto SUV nadělili velmi extravagantní přední nárazník s širokými otvory pro proudění vzduchu, novou kapotu. Nové blatníky s velmi zvláštními otvory nejspíš také na vzduch, nové boční prahy a nové nástavce na blatníky, které auto ještě o něco víc rozšiřují. Celé je to prostě šílené, ne moc vkusné, a hlavně přehnané.
A to jsme se ještě nedostali k zadnímu pohledu, jemuž dominuje brutálně tvarovaný nárazník s difusorem, a hlavně zadní křídlo, které vypadá jako z hobby marketu. K tomu všemu Mansory přidali tmavá zadní světla splývající s matně šedou karoserií. Ta je pak ozvláštněna jen decentními oranžovými akcenty. A ty jsou snad tím jediným vkusně uměřeným, co na celém autě je. V rámci celé úpravy Mansory přidali také nová, 24palcová kola, ale upravili taky interiér auta. Bez toho by to asi nebylo ono. Ten se ale nese ve stejném duchu, jako úprava karoserie. Prim hraje kožené čalounění v kombinaci černé a oranžové. Kromě toho je tu ale spousta materiálu jako je Alcantara, karbon a lesklé plasty. Možná je to absurdní, ale ačkoliv jde o hodně vyzývavý interiér, z celé té úpravy se nám asi líbí nejvíce.
Zajímavé je, že ačkoliv Mansory často společně s designem upravuje i výkon a zvukový projev auta, v tomto případě zůstalo vše při starém. Pod kapotou je tedy ukrytá dvěma turbodmychadly přeplňovaná V8 o objemu 4 litrů, která produkuje 850 Nm točivého momentu a 650 koní výkonu. To všem je přes sériovou automatickou převodovku přenášeno na všechna čtyři kola.