Článek
Superauto, které zvládne i terén, není nic nového. Ve Francii takto vyráběli kupříkladu vůz Méga Track. A vlastně to možná dává i smysl. Současné supersporty totiž mají často problém přejet i menší retardér, mnoho z nich používá přizvedávání přídě pro pomalou jízdu. Proč tedy nemít auto, které bude vypadat jako supersport, znít a jezdit jako supersport, ale přitom zvládne i menší terénní nástrahy? S tím koketoval již koncept Audi Nanuk a právě jeho obdoba by se nyní měla dostat do sériové výroby jakožto Lamborghini.
Huracán Safari má být vůz s možností upravovat světlou výšku podvozku. Chybět mu nemají větší blatníky, ochrana spodní části karoserie, pohon všech kol a řízení všech čtyř kol. Prostě takový Scout. Jasně, asi nepůjde o auto do lomu, ale má zvládat nejen ty nejhorší silnice, které jsou i v Itálii dosti rozbité a zvlněné, ale i výlet na polní cestu a samozřejmě všechny nástrahy velkoměsta. Takový rallyový supersport - no nezní to ve výsledku zajímavě? Uvidíme tedy, zda se podobná myšlenka překloní do reality, nicméně při současné popularitě crossoverů to nezní nereálně.