Článek
Dávat okatě najevo fakt, že peníze neřešíte, lze opravdu mnoha způsoby. Můžete si například pořídit nějaké nevkusné auto od Mansory nebo na silnicích a okruzích zpráskat kdekoho v nablýskaném Lamborghini.
Jestliže však netoužíte po přílišné popularitě, ale máte rádi výkon, nebo dokonce hodně výkonu, pak byste se měli zaměřit na Audi RS7 Sportback s emblémy ABT Sportsline.

Tuning spočívá v odladění softwaru, což má za následek nárůst výkonu o 100 koní
Sériový model Audi RS7 Sportback disponuje čtyřlitrovým dvakrát přeplňovaným osmiválcem, který nabídne výkon 600 koní, sílu 800 Nm a zrychlení z nuly na sto za 3,6 vteřiny. Může být tohle auto ještě rychlejší? Odpověď techniků od ABT zní ano.

Podle ABT čtyřlitrový motor softwarovou úpravu dlouhodobě zvládne
Po softwarové úpravě od expertů v oblasti tuningu dosahuje vůz výkonu 700 koní, síly 880 Nm a z nuly na sto dosáhne za 3,3 vteřiny. V praxi to tedy znamená nárůst výkonu o 100 hřebců, zvýšení točivého momentu o 80 Nm a o 0,3 vteřiny rychlejší akceleraci z místa na stovku.

Auto je nenápadné, ale přesto výkonnější než Lamborghini Huracán
Majitelé okázalého a velmi drahého Lamborghini Huracán Coupe se musí spokojit s továrním výkonem „jen“ 610 koní, ovšem se zrychlením z nuly na sto za 3,2 vteřiny.

Málo radosti z výkonu? Co takhle ještě nové ráfky?
Podle interních testů společnosti ABT v laboratoři i na silnici motor Audi RS7 Sportback tuto úpravu bez problémů snese, což si firma nechá oficiálně potvrdit laboratoří TÜV v Německu.
Základní balíček plný koní a radosti si můžete ještě vylepšit nákupem různorodých ráfků z lehkých slitin s pokličkami ABT a v podstatě tu samou softwarovou úpravu je možné nasadit také u kombíku RS6 Avant a hi-tech SUV RS Q8, jelikož tyto vozy disponují stejným motorem.