Článek
Vybírat můžete od vrcholného benzínového šestiválce 3.3 l, který disponuje výkonem 370 koní a pohonem všech kol, přes základní benzínové turbo o objemu 2.0 l s výkonem 255 koní a výhradně pohonem zadních kol, až po pravděpodobně nejprodávanější variatu - čtyřkolku s naftovým motorem 2.2 l a výkonem 200 koní.
Abyste měli co nejpřesnější přehled o tom, která z variant je nejlepší, vyzkoušeli jsme si krátký sprint a následně každý z nás vzal svoje auto do prostředí, kde je mu to nejpřirozenější. S nejvýkonnějším šestiválcem driftoval Ondra na letišti, benzínové turbo protáhl Rejloš po okreskách a naftového Stingera jsme prověřili na dálnici. Vše podrobně uvidíte v našem jedinečném videotestu.
Stinger nám udělal radost. Ačkoliv musíme objektivně přiznat, že svoje mouchy má a to nejlepší na co jsme se těšili, tedy vrcholný model GT s šestiválcem pod kapotou, se na náš trh dodává výlučně jako čtyřkolka. Pro variantu pouze se zadním pohonem se musíte vydat do USA nebo Velké Británie. Přesto je to vynikající počin a model, který může změnit pohled na korejskou automobilku a taková překvapení nás prostě baví.