Článek
Kopie Wranglera je postavena na jízdu mimo silnice – má klasickou rámovou konstrukci, stálý pohon všech kol i redukční převodovku. Mimochodem: nájezdový úhel má hodnotu 41,8 stupně.
Mahindra Thar může mít pod kapotou buď vznětový, nebo zážehový motor. V případě toho benzinového jde o dvoulitrový čtyřválec s výkonem 152 koní (112 kW); vznětový motor pak nabídne 97 kilowattů neboli hezky postaru 132 koní.
Hodnotu točivého momentu ani otáčky, při kterých je dosahováno jeho maxima, indická automobilka nezveřejnila. Obě motorizace lze kombinovat se šestistupňovou manuální, nebo automatickou převodovkou.
V nabídce zatím bude jenom dvoudveřová verze, zákazníci si ale budou moci vybrat mezi pevnou a plátěnou střechou.
V Indii se Mahindra Thar za neupřesněnou prodejní cenu začne nabízet zanedlouho. S dovozem do Evropy se nepočítá a třeba do USA se o to patrně bombajská firma, která vyrábí také traktory lodě či letadla, ani pokoušet nebude. Například v případě modelu Mahindra Roxor americké úřady loni zakázaly jeho dovoz a prodej.