Článek
Santa Cruz je sice v USA brán jako kompaktní pick-up, pro nás Evropany se ale pořád jedná o dost velké auto. Dlouhý je 4 971 mm, široký 1905 mm a vysoký 1694 mm. Rozvor náprav má více než tři metry. Automobilka nabídne i uzamykatelnou korbu, nášlapy a další obvyklé příslušenství. této automobilové kategorie zvykem.
Santa Cruz je sice v USA brán jako kompaktní pick-up, pro nás Evropany se ale pořád jedná o dost velké auto. Dlouhý je 4 971 mm, široký 1 905 mm a vysoký 1 694 mm. Rozvor náprav má více než tři metry. Automobilka nabídne i uzamykatelnou korbu, nášlapy a další obvyklé příslušenství.
Korejská automobilka uvedla, že by měl pod kapotou pracovat atmosféricky plněný 2,5litrový čtyřválec o výkonu 190 koní (142 kW) a točivém momentu 244 Nm. Agregát by měl být spojen výhradně s osmistupňovým automatem a pohonem všech čtyř kol.
Podle automobilky by měl Santa Cruz na „na kouli“ utáhnout necelých 16 metráků, což je pro pick-upy podprůměrná hodnota. Ale kdo by chtěl za tímto Hyundaiem tahat koně, bude mít možnost koupit si silnější motor...
Druhou motorizací bude 2,5litrový přeplňovaný čtyřválec s výkonem přes 275 koní, který utáhne až 2 268 kilogramů těžký přívěs. Opět osmistupňový automat a pohon všech kol.
Do interiéru nás zatím automobilka nepozvala, ale tipujeme, že bude podobný jako je v Tucsonu. O ceně ani datu uvedení na trh se prozatím Hyundai nerozpovídal, předpokládáme ovšem, že jde o auto pro severoamerický trh a s Evropou se moc nepočítá. Výroba začne už za pár měsíců, konkrétněji v červnu.