Článek
NSX naposledy závodilo ve třídě GT v roce 2009, následně byla auta s motorem uprostřed zakázána. Ono to až tak nevadilo, tou dobou už bylo staré NSX stejně dávno za zenitem. Honda pak závodní NSX nahradila typem HSV a od roku 2013 typem NSX Concept-GT. Teprve nyní se ale představil závodní speciál vycházející ze sériového NSX.
Auto se představilo v nelakovaném karbonu a vypadá úchvatně, jako démon z pekel. Na vítězství ale pouhé vystrašení soupeřů stačit nebude. Navíc se pak jednotlivé typy obléknou do barev sponzorů. Jelikož jsou už motory uprostřed opět povolené, vrátil se agregát na správné místo. Konkurenční Nissan a Lexus však startují s motory za přední nápravou.
Zatím se však Honda ani další japonská GT do Evropy nepodívají. Japonští výrobci totiž nechtějí soupeřit s vidlicovými osmiválci. Ale třeba se jednou německo-japonské války na okruzích dočkáme.