Článek
Pamatujete si na reklamu, která před několika lety oběhla celý svět? Byla také od Volva a ukazovala jejich tehdy nové, supermoderní kamiony. Ovšem k propagaci si tato automobilka tehdy nevybrala jen suchá data a řeč čísel, ale slavného herce jménem Jean Claude Van Damme. Ten mezi dvěma jedoucími kamiony udělal ukázkový rozštěp, který ho proslavil v jeho akčních filmech.
Byl to trochu úlet, ale reklama vlastně absolutně splnila svůj účel. Dostala se i k těm, které by jinak obyčejná reklama na kamion vůbec nezajímala. Nutno ale říct, že Volvo to takto dělá často. Jakkoliv byste si mysleli, že jde o nudnou severskou značku, pro kterou je důležitá hlavně bezpečnost, reklamy dělat umí. Jedna byla ve Velké Británii dokonce zakázána.
Ale zpět k Dolphovi a bagrům. Tento herec známý taktéž hlavně z akčních filmů ukázal v reklamě svou jemnější stránku, když na slavnou písničku z devadesátých let s názvem Pump Up The Jam zvládl zrežírovat partu bagristů ve svých strojích. Výsledkem je hodně vtipná podívaná, která se, stejně jako předchozí reklamy Volva, dostane úplně ke všem. Dolph se navíc vyjádřil, že mu bylo ctí pro tuto značku pracovat. On sám totiž původně pochází ze Švédska, takže je mu Volvo velmi blízké.