Článek
Koncept z roku 1970 dostal název Holden Torana GTR-X. Na základ z modelu Torana GTR XU-1 Coupé s pohonem zadních kol byla posazená úžasná sklolaminátová karoserie, za kterou byste se otočili ještě dnes. Třílitrový řadový šestiválec měl výkon 160 koní a čtyřstupňový manuál posílal tento výkon na zadní kola. S hmotností 1043 kg šlo o dost slušný sporťák, který na stovku vystartoval za 8,4 sekundy a uměl jet až 209 km/h. K zastavení autu pomáhaly kotoučové brzdy na všech kolech, což byla pro automobilku Holden premiéra.
Nakonec to ale s Toranou dopadlo špatně, nepřišla zkrátka ve správný čas. K sériové produkci neměla daleko, Holden už dokonce tisknul brožury a fotil promo fotky, ale přesto to nedopadlo. Škoda těch promarněných peněz a hlavně promarněné šance australské automobilky. Existovaly jen tři auta, dodnes zbylo jediné, které má firma vystavené ve svém sídle v Melbourne.