Článek
Zaprvé je třeba si uvědomit, že si nekupujete jen koňskou sílu. Golf R má jiný podvozek, jiné řízení, nový pohon všech kol s torque vectoringem a spoustu výbavy navíc. Kromě toho není zaměřený na stejnou cílovku jako GTI Clubsport. Ten byl ostrou limitkou pro fajnšmekry, zatímco „erko“ je vytříbený superhatchback, který bezvadně spojuje drtivý výkon a každodenní použitelnost.
A jaký to má všechno vlastně důvod? On ve skutečnosti důvod není úplně potřeba, stačí, že dnes je technicky možné toho dosáhnout a že existují zákazníci, kteří si za to rádi zaplatí. A Volkswagen dobře ví, jak dobrým základem pro takovou kreaci současná generace Golfu je – však je to výsledek desítek let vývoje, cizelování a dotahování dobrého k lepšímu a k nejlepšímu.
Ve videu ovšem uvidíte, že ani tohle auto není úplně dokonalé a nějakou tu chybičku jsem najít dokázal.