Článek
Ford s inovovanou devítimístnou dodávkou brnká na luxusnější notu. Objevilo se u něj totiž několik prvků, které mainstreamová konkurence nenabízí. Kupříkladu může mít vzduchové odpružení zadní nápravy pro větší komfort či šest samostatných sedadel uvnitř v konferenční úpravě. Interiér pak byl kompletně inovován a nabízí nově jiný středový panel s velkým displejem a nejnovějším infotainmentem Sync 3. Auto má být tišší, komfortnější, postavené z lepších materiálů a vybaveno novými asistenčními systémy.
Zvenku pak lze facelift poznat kupříkladu podle velkých čelních světlometů s diodovým páskem pro denní svícení. Změnila se i maska chladiče, která je nyní o poznání výraznější.
Pod kapotou pak lze najít výhradně dvoulitrový turbodiesel EcoBlue, a to ve třech verzích. Nejslabší má výkon 105 koní, prostřední 130 koní a vrcholná 170 k. Spotřeba se papírově zlepšila o 13 procent oproti dřívějším jednotkám, přičemž točivý moment v nízkých otáčkách narostl o 20 %. Za příplatek lze mít nejen sedmnáctipalcová kola, ale také šestistupňový automat SelectShift.