Článek
Off-roadově laděná fabia zaujme na první pohled výraznými matně černými a stříbrnými prvky karoserie, ale i nepatrně nižšími světlomety. Matně černé jsou například robustní lemy blatníků a prahů, kryty vnějších zpětných zrcátek a střešní nosiče jsou naopak zářivě stříbrné. Zadní nárazník s difuzérem stejně jako přední spoiler pak kombinují matně černou a stříbrnou barvu.
Standardem ve verzi Scoutline jsou šestnáctipalcová kola Rock z lehkých slitin, na přání se dodávají i sedmnáctipalcová kola Braga v kartáčované antracitové metalíze. O pohon se starají tříválcové motory TSI s objemem jeden litr, které splňují aktuální emisní normu Euro 6d-TEMP: „Motory jsou standardně vybaveny systémem start-stop a rekuperací brzdné energie. Obě pohonné jednotky TSI jsou vybaveny filtrem pevných částic,” poznamenávají k motorizacím zástupci mladoboleslavské automobilky.
Fabia ve verzi Scoutline vychází ze svého standardního provedení, které nedávno prošlo modernizací. Celosvětově druhý nejprodávanější vůz tuzemské Škodovky dostal letos v srpnu vedle výraznějšího exteriéru i nové potahové materiály sedadel nebo nový přístrojový panel. Nové jsou i světlomety a zadní skupinové svítilny s LED technologií.
Za zmínku stojí i Simply Clever detaily, jako dva USB-konektory pro cestující na zadních sedadlech, oboustranný koberec v zavazadlovém prostoru nebo vyjímatelná a za jízdy dobíjená LED svítilna v zavazadlovém prostoru.
Nová Škoda Fabia Combi Scoutline není pochopitelně žádný teréňák. Plastové doplňky na karoserii ale dokáží vůz lépe ochránit od nechtěných ran, které tu a tam může auto pochytat mimo silnici. Pokud byste s novou fabií ale přece jen chtěli podnikat větší výlety mimo zpevněné komunikace, řešením je tzv. Paket pro špatné cesty, který Škodovka nabízí pro všechny fabie za příplatek čtyři tisíce korun. Ten obsahuje spodní kryt motoru, ochranu lanovodů, brzdového potrubí, palivového vedení a kryt ramen zadní nápravy. Zároveň s ním se díky jiným pružinám zvětší světlá výška přibližně o 15 milimetrů.