Článek
Je to pošetilost a mnohem spíš zakázková výroba, která měla nalákat bývalého kalifornského guvernéra a jednu z největších filmových hvězd. Kreisel Electric za dva měsíce narychlo postavil prototyp, věnoval ho Arniemu, a ten přišel přestřihnout pásku a odjel v tichém monstru, které v první generaci H1 rozhodně nezapře původní vojenské geny. Kreisel tvrdí, že klidně elektrických Hummerů postaví víc. Normálně bychom si ťukali na hlavu a ptali se "pro koho, proboha?", jenže po USA pořád jezdí opravdu hodně H2 a H3, takže zákazníci by se jistě našli.
Arnie má mimochodem celkem čtyři Hummery. Dva jezdí na vodík, jeden na bionaftu a ten čtvrtý je teď elektrifikovaný. Ikonický vůz je navždy spojený s jeho životem, protože mu pomohl na svět, přesvědčil armádu i dodavatele, ať vyrobí civilní verzi. A zbytek je historie. Elektrifikovaný Hummer od Kreiselu váží neuvěřitelné 3,3 tuny, protože je plný baterek. Má solidní dojezd 300 kilometrů, ale maximální rychlost pouhých 120 km/h. Ne že by to zdánlivě nezastavitelnému Hummerovi ve městě a okolí nestačilo, ale při pohledu na hodnotu 490 koní člověk čeká trochu větší dynamiku. Pak si ale uvědomí tu hmotnost. Stačily by dva metráky a už byste potřebovali řidičák na náklaďák. Kreisel mimochodem loni Arniemu elektrifikoval i Géčko od Mercedesu. Holt, když máte v kapse stovky milionů, může se zelenat až za ušima. Na snídani v Los Angeles ale pořád jezdí Arnie na Harleyi.