Článek
V Mansory neřeší, jestli původní výrobek před „vylepšením“ je unikátní vůz, nebo obyčejný vehikl, oni prostě zničí všechno. „Krásným“ příkladem je Mansory Cabrera, což bývávalo vzácné Lamborghini Aventador Super Veloce Jota.
Silničně homologované lambo, které si spíše rozumí s okruhem než s okreskou, vznikne v počtu pouhých 900 kusů a na chirurgický stůl estetiků z Mansory se dostanou tři nešťastníci. Podle tunerů půjde o prvotní edici k letošnímu zahájení oslav 30letého výročí společnosti. Jedno alespoň Němci zachovali, Cabrera je šlechtitelská linie španělského bojového býka, podobná jménům Miura a Gallardo. Lamborghini totiž dost často pro své modely používá jména slavných plemen býků.
Tuningová varianta dostala nové úzké diodové světlomety a samostatné LED pásky sloužící pro denní svícení. S přepracovaným svícením musela přijít také nová kapota, nárazník a přívody vzduchu pro chladiče i pro zvýšení přítlačné síly.
Karoserie z uhlíkových vláken je o čtyři centimetry širší než originál. Vůz dále nabídne svalnaté blatníky, aerodynamické prahy a dvojitý zadní difuzor. Vyšší přítlak zajistí masivní křídlo a fanoušky nevkusu ohromí 20palcová litá kola vpředu a 21palcová litá kola vzadu, kompletně obutá na pneumatikách Pirelli P Zero.
Bodykit byl také upraven proto, aby poskytoval lepší chlazení 6,5litrovému zážehovému vidlicovému dvanáctiválci, který nabídne standardně výkon 770 koní a točivý moment 720 Nm, ovšem v případě Cabrery jde o výkon 822 koní a sílu 780 Nm. Mansory tvrdí, že jejich Aventador zvládne zrychlit z nuly na sto za 2,6 sekundy a dosáhnout nejvyšší rychlosti 355 kilometrů za hodinu.
V rámci vnitřního designu se úpravce inspiroval radarem nezachytitelnými bombardéry B-2 Spirit, jelikož všechny karbonové části mají stejný trojúhelníkový dekor, připomínající tvar těchto letounů. Materiály v kabině byly předělány zcela kompletně, a to včetně stropnice nebo čalounění sedadel, které opět zavání pistáciovou Fabií.
Mansory Cabrera je jedním z dalších modelů, který měl debutovat na ženevském autosalonu po boku kontroverzního Bentley Continental GT V8 Convertible nebo Lamborghini Urus Venatus. No, ono možná lepší, že jsme tyhle „skvosty“ neviděli naživo…