Článek
Cupru Atecu jsme poprvé viděli v Ženevě a bylo jasné, že výrazných změn, co se designu týče, se nedočkáme. V tuto chvíli jde o lehký „sportovnější“ bodykit, který čítá oplastování spodní části karosérie, nástavce bočních prahů a difuzor v zadním nárazníku, do kterého je zasazena čtveřice koncovek. Pozor, žádná atrapa, ale reálná čtveřice koncovek výfuku! Na atraktivnosti přidávají 19palcová litá kola v kombinaci černé a měděné barvy, zároveň také netradiční logo značky Cupra (na které si musíme zvyknout) a nápisy Cupra v přední části nárazníku i na pátých dveřích. Celkově vypadá Cupra Ateca velmi dobře. Není jiná než ta klasická pod značkou Seat, ale pod novou sportovní značkou je tak nějak více dotažená a vyvoněná. Svůj podíl na tom má i snížený podvozek, protože Cupra Ateca šla o 1 cm blíže k asfaltu. Ale o tom i o dalším více v přiloženém videu.