Článek
Nová Scala je zásadní hlavně svou platformou MQB, kterou sdílí s dalšími modely koncernu. Reálně to znamená tišší a komfortnější podvozek ve městě i mimo něj, vyšší tuhost karoserie, ale taky nové technologie. Z nabídky motorů pochopitelně vyčnívá nejhojněji zastoupený tříválcový litr 1.0 TSI, dodávaný s výkony 95 nebo 115 koní, popřípadě 90 koní ve verzi na zemní plyn. Škoda ale neupustila od čtyřválců, takže je tady naftová šestnáctistovka 1.6 TDI se 115 koňmi, případně vrcholný benzinový čtyřválec 1.5 TSI, podávající 150 koní výkonu.
Se Scalou jsme se mohli projet již dříve, ale to se jednalo o maskovaný prototyp, takže třeba průzkum interiéru nebyl možný. My se proto ptáme na to, co by vás jako čtenáře zajímalo. Ať už se jedná o věci jízdní, technologické, nebo čistě praktické.
Škoda Scala nabídne prostor, komfort i špičkové technologie
Jisté už nyní je, že oproti svému předchůdci, modelu Rapid Spaceback, urazila Scala pořádný kus cesty. „Auto je to vyspělejší, při jízdě mnohem tišší, pohodlnější a kultivovanější. Podvozek žehlí nerovnosti s grácií a prakticky ve všech ohledech – ať už jízdně, nebo vnitřním zpracováním, jedná se o velký skok oproti předchozímu Rapidu. Co všechno si pod tím přesně představit, se dozvíte už zítra z prvních jízdních dojmů,” píše redaktor Martin Jánský, který v Chorvatsku otestuje všechny dostupné motorizace.
Neváhejte se v komentářích zeptat na vše, co vás o nové Scale zajímá! Nejčastější dotazy potom zodpovíme v kompletních jízdních dojmech již zítra ráno.