Článek
Nejnovější přírůstek mezi vozy policejních složek se pochopitelně chlubí nezbytnou výbavou, spočívající v reflexním polepu, objímajícím auto ze všech stran. Modré LED blikače jsou umístěny nejen v majáku na střeše, ale taky v masce chladiče, za čelním oknem nebo na zadních pátých dveřích. Světelnou show doprovází i výkonná třítónová siréna.
Vedle tradiční vysílačky, počítače a další techniky dostal interiér Karoqa ještě jeden nový prvek. Jde o vyjímatelná zadní sedadla, jejichž vyndáním lze významně rozšířit nákladový prostor pro převoz dalšího vybavení. Z původních 521 litrů, co má Karoq v kufru běžně, se může stát až 1 810 litrů.
Vedle praktičnosti vyžadovaly policejní složky Británie dále i plejádu jízdních asistentů. Každý speciální Karoq je tak vybaven třeba varováním před kolizí s funkcí automatického brzdění, adaptivním tempomatem nebo hlídáním mrtvého úhlu. Už teď je nám však docela jasné, že pojedou-li policisté k zásahu se zapnutými majáky, budou muset minimálně protikolizního asistenta určitě vypnout. Tento systém totiž není kličkování mezi auty právě nakloněn a hodně rychle by nastala situace, kdy by asistent policistům sám zabrzdil.
Celkem má policie na výběr ze čtyř standardních pohonných jednotek – dvou benzínových a dvou dieselových. Zážehové agregáty 1.0 TSI a 1.5 TSI mají 115, potažmo 150 koní a přesně stejných výkonů dosahují i vznětové motory 1.6 TDI a 2.0 TDI. K mání jsou manuální či dvouspojkové automatické převodovky a nejsilnější diesel automaticky přináší pohon všech kol.