Článek
Vyrábět se bude, stejně jako běžné verze řady 8, ve výrobním závodě v německém Dingolfingu. Automobilka pro výrobu „první edice“ vymezila měsíce duben až červen. Podle mluvčího českého zastoupení Davida Haidingera se dva kusy objeví taky na tuzemských silnicích. Příplatek proti základní ceně činí 471 510 korun.
A čím je tato edice výjimečná? Předně speciální modrou barvou (poněkud krkolomně nazvanou Individual Frozen Barcelona Blue), která se objevuje exkluzivně pro zmiňované provedení. S modrou barvou hezky kontrastují černé lamely masky chladiče, průduchy a koncovky výfuku. Design doplňují 20palcová kola Y-spoke v černé barvě. Volitelným prvkem pak je karbonová střecha a karbonový exteriérový paket.
Uvnitř vozu je celokožené čalounění v lákavé kombinaci bílá/modrá. Dále je zde čalounění stropu materiálem Alcantara modré barvy Night Blue. Nechybí ani číslovaná plaketa na středovém panelu „First Edition X/400“.
Luxusní atmosféru doplňují křišťálové detaily: tlačítko pro start motoru, ovladač hlasitosti a podsvícený volič převodovky. Celé to korunuje špičkový audiosystém od firmy Bowers & Wilkins.
Na podvozku ani motoru nedošlo k žádným změnám. Pod kapotou tak je zatím vrcholné provedení s benzínovým vidlicovým osmiválcem o výkonu 390 kW/530 k v kombinaci s osmistupňovou automatickou převodovkou a pohonem všech kol xDrive.