Článek
Pokud hledáte opravdu výkonný fén na vlasy, už dál nehledejte. Ten od Bentley pohání místo elektromotorku rovnou dvakrát přeplňovaný W12, který produkuje 635 koní a 900 Nm. GTC je tak na stovce za pouhé 3,8 sekundy a jede až 333 km/h. To by vám účes mohlo nejet vysušit, ale nejspíš i trochu rozcuchat.
Pokud se budete chtít schovat před větrem, deštěm nebo objektivy paparazzi, stačí zatáhnout látkovou střechu – zvládnete to za pouhých 19 sekund v rychlosti až do 50 km/h. Na výběr bude ze sedmi různých barevných variant látkové střechy, jednou z nich je dokonce tvíd, který se mnoha majitelům jistě bude hodit k jejich sáčku. Střecha vás také odtrhne od hluku okolí, kabina nového GTC je prý o 3 decibely tišší prostředí než u předchůdce.
Nové Conti GTC je také o 5 procent tužší a o 80 kg lehčí, přitom však pořád váží 2 414 kg, tedy o 170 kg víc než kupé. Kila navíc však v téhle třídě příliš nevadí, jen pomáhají vyhladit jízdu do dokonalé plavnosti, čemuž notně pomáhá adaptivní podvozek napojený na 48V elektrický rozvod, který eliminuje nežádoucí náklony. O správnou pohodu posádky na palubě se starají sedadla nastavitelná ve 20 směrech, lány té nejlepší kůže a další vysoce kvalitní materiály, 12,3palcový infotainment nebo zakázkové hi-fi Naim s výkonem 2 000 W a 18 reproduktory.
Bentley Continental GTC je zkrátka velmi v pořádku – je to mimořádně schopný čtyřkolový gentleman, který si s vámi velmi rád udělá výlet z Prahy do Nice jen tak na brouzdání po promenádě se střechou dole, podvečerní koupačku na pláži a večeři ve vyhlášené restauraci La Réserve. Jen si dobře rozmyslete, jestli se k němu vůbec hodíte…