Článek
Úpravce MTM se toho nebojí a jeho kreace bývají známé velkou porcí výkonu. To co provedl s malým kupé Audi TT první generace je však ještě jiný level. Téhle Audině se občas lidé posmívají, že se hodí leda pro letušky. Vypadá spíš roztomile než agresivně a pod kapotou je to pořád jen čtyřkový Golf. Tyhle řeči ale neplatí pro verzi MTM BiMoto.
V MTM přivezli na dílnu běžné Audi TT s přeplňovanou osmnáctistovkou. Ta šla z auta ven aby se pořádně vyladila, konkrétně na 375 koní. Mezitím se vzal druhý stejný motor - znáte to, kdyby náhodou, a naladil se na stejný výkon. Dle MTM je tahle osmnáctistovka nyní na vrcholu svých konstrukčních možností.
Aby všech 750 koní běhalo, jak se sluší, dostalo TT pohon všech kol Quattro. Díky tomu se malé TT dostalo na stovku za 3,6 sekundy, čímž bylo ve své době nejrychleji akcelerujícím Audi. Překonala jí až moderní druhá generace supersportu R8. Ve své době se však mohlo měřit i s vrcholným Bugatti Veyron. Jen tedy ne počtem vyrobených kusů, protože na rozdíl od masového Bugatti, dvoumotorových TT se vyrobilo jen deset. Jedenáctým kouskem pak byl rekordní speciál v roce 2007 postavený k jedinému účelu – Florian Gruber s ním 17. července 2007 zajel v Papenburgu rychlostní rekord 393 km/h.