Hlavní obsah

Audi RS7 od Mansory je další divočina. Hlavně uvnitř

Foto: Mansory

Že se u Mansory tentokrát krotili? Tak se podívejte na interiér!

U Mansory se zase po dlouhé době předvedli. Úpravce se základnou v Německu se proslavil svými výstředními kreacemi aplikovanými na nejrůznější vozy prestižních značek – Rolls-Royce, Ferrari, McLaren, Mercedes – pokud tedy budeme jmenovat pouze část z nich. Pozornosti tedy pochopitelně neušlo ani nové Audi RS7…

Článek

Výstřednost jako vždy. Audi RS7 není jedno z těch aut, které by potřebovalo samo o sobě nějak „okořenit“ – co si budeme povídat, na silnici ho jen stěží přehlédnete, přesto však působí tak nějak důstojně. Možná právě proto se u Mansory pro tentokrát rozhodli, že exteriér nechají na pokoji. Jenže o to víc se vyřádili v interiéru RS7.

Foto: Mansory

Co Audi RS7 od Mansory ztrácí na výstřednosti týkající se exteriéru, to bezpečně dohání v interiéru. I když proti gustu…

Ten trochu připomíná výbuch šmoulové zmrzliny, ale to je vedlejší věc – hlavní tu je fakt, že moderní Audi mají jedny z nejpůsobivějších interiérů v automobilovém průmyslu, a tak jednoho napadne, že to je prostě trochu… škoda. Jasně, kombinace černé kůže a světle modrých akcentů by nevadila – vlastně by mohla relativně fungovat. Ovšem zde ta světle modrá zasahuje všude, kam se člověk podívá – středový tunel, okraje sedadel, dveře, palubní deska, ba dokonce sloupky a strop. Služebák pro Taťku Šmoulu jako vyšitý.

I když proti gustu… Exteriér na druhou stranu v tomto konkrétním případě působí na poměry Mansory až usedle – možná i právě proto tolik „vyniká“ onen divoký interiér, těžko říct. Nicméně přesto tu došlo na decentní kosmetické úpravy podporující výhružné vzezření typu RS7 Sportback.

Jmenovitě jde o nový přední nárazník s karbonovými (spíše ozdobnými) křidélky nebo bočními „ploutvemi“, které už by však z hlediska aerodynamiky mohly být funkční – podobné používalo Ferrari 458 Speciale. Směrem dále dozadu následují karbonové kryty za předními koly, karbonová vnější zpětná zrcátka nebo nástavce prahů. Dramatický boční profil pak podtrhují nová kovaná kola vlastní výroby se světle modrými límci, které jsou barevně sladěny s barvou brzdových třmenů. Zádi potom dominuje nový difuzor, který protínají zbrusu nové koncovky výfuků, opět vlastní výroby. Nad nimi se potom tyčí nový spoiler z… jo, uhádli jste – opět z karbonu.

Foto: Mansory

Exteriér je oproti interiéru opravdu poměrně decentní. O kus větší změny se odehrály pod kapotou

Výkon? Ale jo, trochu si s ním také pohráli, tedy lidově řečeno. Mezi výkonová vylepšení patří konkrétně upravená turbodmychadla, sportovní vzduchový filtr, přeprogramovaná řídící jednotka a na závěr už stačilo jen namontovat zmíněný sportovní výfuk. A to je vlastně vše.

Zajímavé je, že ačkoliv nejde o nikterak extrémní úpravy, výkon Audi RS7 poskočil opravdu pěkně – na 770 koní a rovných 1 000 „točivých momentů“. Což značí, že ve 4,0l osmiválci se dvěma turby, který RS7 pohání, se ukrývá ještě spousta potenciálu. Není divu, že i přes nezanedbatelnou hmotnost lehce přes dvě tuny zrychlí na stovku za pouhé tři sekundy!

Související témata:
Načítám