Článek
Co se vlastně na vnějším vzhledu změnilo? Musíte si na to vzít lupu, protože změn je skutečně málo a jsou spíše kosmetické. Jinak tvarovaný je přední nárazník s novými vertikálními liniemi. Větší jsou i otvory pro přívod vzduchu k motoru, za přední maskou pak najdete nové dodatečné chladiče. Zadní křídlo dostalo nový tvar bočních nástavců, jinak se neměnilo nic. Vlastně ano, přibyly dvě barvy karoserie – Pulse Orange (oranžová) a Turbo Blue (modrá).
Vnitřek je stále skvěle zpracovaný a výborně vypadá, neměnilo se ale nic podstatného. Pořád tady je displej o velikost 12,3 palce; multimediální systém dostal blíže nespecifikovanou softwarovou aktualizaci a přibyly modré a červené dekorační lišty. Výčet změn platí jak pro kupé, tak pro otevřenou verzi.
Pod kapotou vrcholné verze je opět pětiválcový 2,5litrový motor s hliníkovou hlavou. Na jeho konstrukci se neměnilo vůbec nic – stále nabízí 294 kW (400 k) a 480 Nm v rozsahu 1 700 až 5 850 otáček. TT RS Coupé zrychlí z 0 na 100 km/h za 3,7 sekundy, roadster je v této disciplíně trochu pomalejší (3,9 s). Nejvyšší rychlost je omezena při tradičních 250 km/h, za příplatek lze omezovač přesunout k hranici 280 km/h.
TT RS má výhradně dvouspojkovou automatickou převodovku se sedmi rychlostními stupni, nechybí ani systém Launch control. Síla motoru se přenáší na všechna čtyři kola s mírnou preferencí zadní nápravy.
Prodej omlazené verze – kupé a roadsteru – začne již během února. Současné provedení v Česku přijde na 1 861 900 korun, roadster je ještě o 76 tisíc dražší.