Článek
Článek si také můžete poslechnout v audioverzi.
Lego Group a formule 1 oznamují víceleté strategické partnerství, které má mladým fanouškům a rodinám přiblížit svět královny motorsportu a kultovní stavebnice, jež si po celém světě získala srdce milionů nadšenců.
Obě strany se netají, že cílovkou jsou právě mladí. Proto se chystají od příští sezony na velkých cenách otevřít vlastní fanzónu, připravuje se ale také várka obsahu pro digitální platformy Lega. Výzkum totiž ukázal, že formuli 1 dnes sledují přes čtyři miliony dětí ve věku od 8 do 12 let.
Ale nebojte, dojde i na nás starší. Lego avizuje, že vzniknou nové stavebnice pro předškolní děti, ale i teenagery a dospělé stavitele. „Fanoušci se budou moci ponořit ještě hlouběji do světa závodění, když si kostičku po kostičce postaví vzrušující ikonické momenty z historie, boxové uličky nebo paddock,“ stojí v oficiálním prohlášení.
„Kostičky Lego podnítily jiskru kreativity a vášně pro stavění u milionů dětí a dospělých po celém světě. Prostřednictvím tohoto partnerství poskytneme fanouškům další způsob, jak si tento sport užít se svými přáteli a rodinou,“ říká Emily Prazer, obchodní ředitelka formule 1.
Lego a formule 1 chtějí fanouškům přiblížit svět inovací, technologií a inženýrství právě prostřednictvím stavebnic, ale také interaktivním obsahem, a to dokonce na samotných závodech. Příští rok ostatně formule 1 oslaví 75. výročí, takže si Lego pro novou spolupráci snad ani nemohlo vybrat lepší chvilku.