Garáž.cz
Vyhledat
Osobní menu
Seznam.cz
Hlavní menu
Zavřít menu
Moje sledované
Novinky
Ze světa automobilek
Zajímavosti
Co je kde na prodej
Tuning a přestavby
Hry a filmy
Kvízy
Testy
Nová auta
Ojetiny
Youngtimery a veterány
První dojmy
Fenomény
Motorky
Servis
Jak na to
Legislativa
Čísla a statistiky
Nákup auta
Obytné vozy
Historie
O autech a technice
O lidech
Reportáže
Auto-moto muzea
Rozhovory
Blog
Události
Rally
Auto roku
Formule 1
Legendy 2024
Videa
Wiki
záhlaví
Garáž.cz
Garáž rubriky 1. úrovně
Novinky
Zajímavosti
Testy
Motorky
Servis
Historie
Reportáže
Blog
Události
Videa
Wiki
Moje sledované
Více
Garáž rubriky 2. úrovně
Nová auta
Ojetiny
Youngtimery a veterány
První dojmy
Fenomény
Více
Drobečková navigace
Garáž.cz
Testy
Youngtimery a veterány
Youngtimery a veterány
Hlavní obsah
Článek
Načíst předchozí
Historie
Obří náklaďák Kolos od Tatry nesloužil jen v armádě. Drtikolka T813 měla gigantický motor a tahala i letadla. Přezdívku dostala díky filmu
Tatra T813 vznikla primárně pro potřeby armády, její schopnosti se ale hodily i v civilním sektoru, a tak sloužila nejen ve vojenských barvách. Připomeňte si její příběh.
Youngtimery a veterány
Tohle strašně potřebujeme! Lotus Elise 111 R je absolutně skvělá hračka, ale je to i dobré auto?
Angličané mu prý přezdívají „šváb z Norfolku“, a když se tak koukám do těch hmyzích očí, tedy světel, něco na té přezdívce je. Jenže zatímco šváby každý nesnáší, do Lotusu jsem se okamžitě zamiloval a strašně bych ho potřeboval.
Youngtimery a veterány
Slunečný den, design od Bertoneho a motor Ferrari V6. Svezení s Fiatem Dino 2400 je nevšedně krásný zážitek
Pořádné seznámení s klasickým autem není jen o pár zkušebních kilometrech, ale zpravidla začíná na čerpací stanici. V letním žáru plníme nádrž milovanou tekutinou a dodržujeme i náš pitný režim. Nespěcháme, bereme na výlet krásný Fiat Dino 2400, jedno z nejzajímavějších sportovních kupé své doby…
Youngtimery a veterány
Oltcit je prý nejhorší auto na světě. Vyvedeme vás z omylu. Startování klikou je ale fakt úlet
Ne, vážně to není nejhorší auto na světě. Ano, vím, že to mnozí tvrdí a mnozí se mu posmívají, ale opravdu jsem řídil mnohem horší vozy, a to i mnohem novější. Jaký je tedy Oltcit ve skutečnosti?
Youngtimery a veterány
MG ZT 260 na to nevypadá, ale obyčejný sedan to opravdu není. Pod kapotou má osmiválec z Mustangu!
Je fascinující, jak se dnes ohlížíme za 20 let starými vozy a často až nyní doceňujeme jejich tvary, techniku nebo styl. Jako v každém období, tak i na přelomu milénia se totiž dají najít skutečně zajímavá auta – třeba MG TZ s motorem z Mustangu. Věděli jste o něm?
Youngtimery a veterány
Test hvězdy filmu Jestli se rozzlobíme, budeme zlí: Chci „dunovku“, ale jedině červenou se žlutou střechou!
Vlezlá písnička Dune Buggy z legendární komedie s Budem Spencerem a Terencem Hillem mi zní v hlavě a bude tam znít ještě dalších pár dní. Naštěstí jen v hlavě, protože tahle dunovka, kterou řídím, nemá rádio. K čemu by tu bylo, když bych ho stejně neslyšel?
Youngtimery a veterány
Jmenuje se Tatra Grafit, říká se jí české Lamborghini a skoro nikdo ji nezná. Český supersport měl jet rychlostí až 341 km/h
Nejznámějším českým supersportem je nepochybně MTX Tatra V8. Jen krátce před ní vznikl Grafit s obdobnou technikou, a dokonce s vyšší maximální rychlostí. Tedy na papíře…
Youngtimery a veterány
Nádherně zachovalý VW Brouk jako pocta tomuto legendárnímu autu. Tento konkrétní navíc můžete okouknout už za týden na jejich srazu!
Volkswagen Brouk je ikonické auto, které jen tak někdo nepřekoná. Jeho historie sahá do doby před druhou světovou válkou a výroba byla ukončena až v roce 2003. Jistě, byl modernizován, ale stále to byl ten původní základ, a tak jeho více než 21 milionů exemplářů asi nikdy jiné auto nepřekoná.
Načítám
Zobrazit další články
Postranní panel
Reklama
Reklama
Postranní panel
Auto-moto testy: Youngtimery a veterány